Společnost


CELMAR MEDIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#40663Nevrácené penize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2020, před 5 lety

Josef Chmela

Znění stížnosti

24.2.2020 jsem doporučeně odeslal a vrátil 2ks Sanks IISlim v ceně 2747Kč,které mi nevyhovovaly.Doposud jsem nic neobdržel,věc jsem urgoval telef.dne 17.3.2020s pí Holešovská Hana.Tato přislíbila vyřízenído dneška,nic ale není vyřízeno.Věc předávám ČOI,protože se mi nikdo neozval. Josef Chmela (adresa viz referenční údaje) Šumice faktura č.1900000674 ze dne 17.2.2020


Produkt

viz popis výše


Požadované řešení

Trvám na vrácení peněz 2747 Kč na můj účet 2500745980/2010


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2020 21:32, před 5 lety

Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů dle § 1829 občanského zákoníku je podstatné, zda-li byla smlouva uzavřena v obchodních prostorách společnosti (na pobočce), mimo ně nebo distančním způsobem. Byla-li smlouva sjednána distančním způsobem (přes internet, telefonicky, atd.) nebo mimo obchodní prostory, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dní a to bez udání důvodu. Tato lhůta počne běžet následující den ode dne, kdy spotřebiteli bylo zboží dodáno.

Společnost je povinna vrátit veškeré peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání, spotřebiteli do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, neučiní-li tak, ocitá se v prodlení a spotřebitel může rovněž požadovat úrok z prodlení v zákonné výši.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 16:17, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.