Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40665Neuznání odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2020, před 5 lety

Václav Hýža

Znění stížnosti

Dobrý den.
18.3.2020 jsem si objednal roušky za více jak 1000 Kč. 19.3.2020 mi napsali, že dodání je 5 - 60 pracovních dní. Chtěl jsem tuto lhůtu přesněji specifikovat a bylo mě sděleno, že se lhůta ještě prodlouží. Opět velmi nejasná specifikace. Proto jsem 21.3.2020 odstoupil od smlouvy a žádal vrácení peněz. Na to mi napsali, že to neuznávají, že s tím nesouhlasí a že odstoupení od smlouvy neakceptují. Že dodavatel zboží poslal. Na odstoupení jsem trval a přišla stejná odpověď. As robot.


Produkt

roušky z webu www.rivalenti.cz


Požadované řešení

Akceptace odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 18:19, před 5 lety

V případě uzavření smlouvy distančním způsobem (např. na e-shopu, po telefonu atd.) má spotřebitel ze zákona právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží. Toto je upraveno v § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Možnost odstoupit od smlouvy je tedy možná i před doručením zboží. Jedná se o bod 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů.

Prodejce má dle ustanovení § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinnost vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2020 21:48, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.