Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
7.7.2014
Podala jsem reklamací pobytového zájezdu u CK na základě cestovní smlouvy č.3783711 uzavřené dne 12.6.2014
do HOTELU DREAMS BEACH MARSA ALAM ****+, Egypt, Marsa Alam, El Quseir. Který jsme spolu s manželem a sestrou absolvovali v termínu od 14.6.2014
do 25.6.2014.Kupovali jsme dne 12.06.2014 dovolenou u moře ,to jsme však během daného pobytu neměli šanci si užít.
Na stránkách CK uvádí mylné informace o pláži, na základě kterých jsme si tento zájezd koupili.
Uvádí, že písčito-oblázková hotelová pláž leží přímo u hotelu a má vstup do moře s korálovým podložím (doporučujeme boty do vody). Vstup do moře je pouze přes molo a schody. K dispozici bar a sprchy. Lehátka, slunečníky a plážové osušky zdarma.
Realita však vůbec neodpovídá katalogové nabídce
Májí psaný vstup do moře s korálovým podložím, kde doporučují boty do vody ,,vstup mimo molo nám nebyl personálem hotelu opakovaně povolen . Nikde nemají uvedeno, že moře u tohoto hotelu není vhodné pro neplavce a méně zdatné plavce .Vstup do moře přes molo je pouze do hluboké vody a pro tento typ klientů nevyhovující .
Nikde se neuvádí ,že toto molo se zamyká.
- Koupání v moři bylo tedy nemožné, protože jediná cesta byla přes molo, které bylo skoro celou dobu zavřeno (za celou dobu našeho 12 denního pobytu bylo molo 3x odpoledne odemčeno).
- Byli jsme nuceni strávit celou dovolenou pouze u bazénu, kde v 10.00 hod začínalo hrát hlasité disco a randál končil až kolem 18.00 hod .
Dne 16.6.2014 jsme se to snažily vyřešit s delegátem a chtěly náhradu hotelu. P. Kamal napsal jen sms z čísla +201009487779, že je možné se přestěhovat do hotelu UTOPIA, ale za příplatek 12 USD/osoba den. Bohužel jsme tuto nabídku z finančních důvodů museli odmítnout. Poté už neměl snahu nic řešit a žádnou další náhradu hotelu již nenabídl.
K moři jsme jeli z důvodů léčebného pobytu,manžel má lupénku, ale voda v bazénu, kde jsme byli nuceni naši dovolenou strávit tyto účinky neměla.Těšili jsme se na příjemnou dovolenou na které si odpočineme, ale opak byl pravdou. Naše dovolená byla těmito podmínkami zcela narušena a těšili jsme se na návrat domů.
Dovolenou u bazénu a bez celodenní hlasité hudby můžeme strávit i u nás v České republice a určitě nás to nebude stát 44 060 Kč.
CK nám uznala slevu 2x500kč při příštím nákupu zájezdu .Bohužel to zanikne, jelikož moje důvěra v tuto CK není taková, abych si u nich opět nějaký zájezd koupila
Podle mě tohle není dostačující odškodné za takovou dovolenou .
Žádala jsem o 30% slevy z celkové ceny zájezdu ,což odpovídá vzniklé ujmě
t.j. 13218 kč
|
Tweet |
Dle § 2542 občanského zákoníku odpovídá pořadatel zájezdu za splnění povinností ze smlouvy o zájezdu bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby. Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel zákazníka ujistil nebo které zákazník vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, zajistí pořadatel nápravu, pokud si nevyžádá neúměrné náklady.
Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Sleva se poskytuje v penězích. Nevytkl-li zákazník vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že zákazník své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.
Výši slevy je možné odvodit z Frankfurtské tabulky slev, kterou je možné stáhnout zde: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu#free.
Vzhledem k tomu, že se podnikatel rozhodl nevyužít možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme pro nereakci subjektu.