Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
nevím o tom,že bych se registroval do seznamky be2 S.a.r.l. a nyní jsem obdržel dopis,abych uhradil částku 101,99 Eu.Služby této společnosti jsem nikdy nevyužíval.V dopise není moje e-mailová adresa ani žádné přihlašovací údaje.Prosím o radu,jak se bránit.
Děkuji Černý Zbyněk
zrušit imaginární účet a stornovat platbu
|
Tweet |
V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že existuje právní důvod, na jehož základě se může domáhat zaplacení údajného dluhu. Pokud společnost nedoloží, že mezi ní a spotřebitelem byla řádně uzavřena smlouva (společnost předem prokazatelně informovala spotřebitele o všech smluvních podmínkách), nemůže být společnost ve sporu úspěšná. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval e-mail, v němž společnost informoval o tom, že se do její služby neregistroval a tudíž s ní ani neuzavřel žádnou smlouvu.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost
přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.