Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40674Špatná výše částky odškodnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2020, před 5 lety

Petr Bartoš

Znění stížnosti

Dobrý den,
Jsem velmi znepokojený s výší částky odškodnění ohledně mojí autonehody vašim klientem. Částka je nedostačující a neodpovídá výši odhadu škodné události.
Nesouhlasím s její výší a požadují novou kalkulaci od Vás která pokryje stejnou výší výši odhadu po autonehodě což je 265tis. Kč
Jsem rozhořčen a naštván!!!! Já poškozený a ještě aby jsem něco doplácet!!!
Na to zapomeňte!!!! Nemám auto které jsem potřeboval a nadále budu potřebovat ke své práci!!!!! Mám poškozené zdraví a teď ze všech těch potahovaček i psychiku!!!!
Nehodlám splácet za něco co již nevyužiji!!!!


Petr Bartoš
Škodná událost : 2020036532


Produkt

Peugeotu 2008 - 7P87782


Požadované řešení

Požaduji o obnovení výše odškodněné částky v celkové odhadnuté výši!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2020 10:06, před 5 lety

Pokud byla způsobena škoda vozidlem třetí osoby, má poškozený právo na náhradu škody od pojišťovny, se kterou má škůdce uzavřenou smlouvu o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla. Nahrazuje se skutečná škoda. Skutečnou škodou je újma spočívající ve zmenšení majetku poškozeného vyjádřitelná v peněžité částce, kterou je nutno vynaložit na jeho navrácení do stavu před poškozením. Účelem zavedení povinného ručení je zajistit poškozenému plnou náhradu skutečné škody.

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojišťovně a požadovat znovu prošetření případu.

Nebude-li spotřebitel se svou argumentací úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 16:16, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.