Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
Jsem velmi znepokojený s výší částky odškodnění ohledně mojí autonehody vašim klientem. Částka je nedostačující a neodpovídá výši odhadu škodné události.
Nesouhlasím s její výší a požadují novou kalkulaci od Vás která pokryje stejnou výší výši odhadu po autonehodě což je 265tis. Kč
Jsem rozhořčen a naštván!!!! Já poškozený a ještě aby jsem něco doplácet!!!
Na to zapomeňte!!!! Nemám auto které jsem potřeboval a nadále budu potřebovat ke své práci!!!!! Mám poškozené zdraví a teď ze všech těch potahovaček i psychiku!!!!
Nehodlám splácet za něco co již nevyužiji!!!!
Petr Bartoš
Škodná událost : 2020036532
Peugeotu 2008 - 7P87782
Požaduji o obnovení výše odškodněné částky v celkové odhadnuté výši!
|
Tweet |
Pokud byla způsobena škoda vozidlem třetí osoby, má poškozený právo na náhradu škody od pojišťovny, se kterou má škůdce uzavřenou smlouvu o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla. Nahrazuje se skutečná škoda. Skutečnou škodou je újma spočívající ve zmenšení majetku poškozeného vyjádřitelná v peněžité částce, kterou je nutno vynaložit na jeho navrácení do stavu před poškozením. Účelem zavedení povinného ručení je zajistit poškozenému plnou náhradu skutečné škody.
Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojišťovně a požadovat znovu prošetření případu.
Nebude-li spotřebitel se svou argumentací úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.