Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.3.2020 jsem si na internetových stránkách ustni-rouska.cz objednala 2 kusy roušky s antibakteriálním bambusovým vláknem, které absolutně neodpovídají popisu uvedeném na stránkách. Rouška nemá všitou kovovou pásku pro lepší umístnění na nos, chybí kapsa na vložení filtru, pochybný materiál a materiál na uvázání je křivě stříhaný a "okousaný". Takovou roušku by si dokázal kde kdo ušít doma sám. Chtěla jsem kvalitní roušky, tak jak byly popsány na webu. Kroky pro vyřešení stížnosti jsem zatím neučinila žádné, protože prodejce v obchodních podmínkách uvádí, že nelze odstoupit od smlouvy v případě nákupu hygienických pomůcek.
Rouška s antibakteriálním bambusovým vláknem
Požaduji vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud prodaná věc není při převzetí v souladu s kupní smlouvou, pak může spotřebitelka zboží reklamovat. Prodávající při prodeji zboží odpovídá kupujícímu za jakost při převzetí. Věc musí mít mimo jiné vlastnosti, které si strany ujednaly a musí se hodit k účelu, který prodávající uvádí nebo ke kterému se obvykle používá. Věc musí také odpovídat jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze a vyhovovat požadavkům právních předpisů.
Prodejce by měl reklamaci zaevidovat a sepsat reklamační protokol. Kromě výměny za novou bezvadnou věc lze požadovat přiměřenou slevu. Není-li možné věc vyměnit za bezvadnou, má spotřebitel právo na vrácení peněz.
Co se týče odstoupení od smlouvy na dálku ve lhůtě 14 dnů od převzetí, pak občanský zákoník vyjmenovává smlouvy, od kterých spotřebitel ve čtrnáctidenní lhůtě odstoupit nemůže. Jedná se mimo jiné o zboží vyjmuté z uzavřeného obalu (pokud zboží nelze dále prodávat z hygienických důvodů).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.