Počet nahlášených stížností: | 105 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den.
Jmenuji se Lubomír Macho a jsem vaším zákazníkem od 18.1.2017 číslo objednávky 21408030162.
Blíže ke stížnosti: Mám elektronické účetnictví George a teď když jsem ho kontroloval, tak jsem zjistil, že mám naúčtovanou platbu za DRI*AVAST Software avast.com/ord IE ve výši 1190 Kč dvakrát.
První platba (elektronika)Platba kartou proběhla 8. února 2020 a druhá platba (elektronika) kartou proběhla opět 21. března 2020 taktéž ve výši 1190 Kč.
Jsem důchodce a tak vás žádám o navrácení jedné neoprávněně naúčtované platby.
S pozdravem
Lubomír Macho
(kontaktní údaje viz sekce referenční údaje)
Navrácení jedné platby ve výši 1190 Kč
|
Tweet |
Byla-li spotřebiteli částka stržena omylem dvakrát, jedná se v případě druhé částky o bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, vydat spotřebiteli.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.