Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.3. jsem objednávala nanoroušky v předprodeji pro naši firmu. Nejprve jsem uvažovala o počtu 10ks a začala vytvářet objednávku údajně pod VS 102518615, kterou jsem nedokončila. Poté jsem vytvořila a zaplatila objednávku 20ks roušek. Nebudu v této stížnosti řešit podvod na zákazníky, kterým je nabízen produkt v předprodeji, o kterém firma předem ví, že ho nemůže dodat. Jde o to, že nás neustále tato firma bombarduje výzvou k zaplacení objednávky 10ks roušek, kterou jsem nepotvrdila. Na dvě firemní telefonní čísla chodí výzvy v sms, zasílají nám emaily, teď dokonce přišel dopis s hnědým pruhem. Na jejich linku se nedá dovolat, na emaily nereagují, storno přes jejich kontaktní formulář/ticket nefunguje. Je to opravdu odporné jednání.
Nanorouška
Žádám o okamžité storno "objednávky" pod VS 102518615 a budu se modlit, abychom se dožili toho, že firma dodá předem zaplacených 20ks roušek alias respirátorů.
|
Tweet |
Nebyl-li dokončen kontraktační proces, který předchází uzavření platné kupní smlouvy, nebyla patrně tato smlouva vůbec uzavřena. V takovém případě by ani nevznikl právní důvod k tomu, aby mohla společnost po spotřebiteli platbu požadovat. Pokud si je spotřebitel jist tím, že smlouva vůbec nevznikla, nemá povinnost kupní cenu hradit.
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Ateli, s.r.o, nejlépe doporučeně s dodejkou a upozornit společnost na to, že spotřebitel platně neuzavřel kupní smlouvu, popř. že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
je nám líto, že Vám objednaný produkt nedorazil. Pravděpodobně došlo ke ztrátě či zdržení zásilky v průběhu přepravy.
Dovolím si Vám doporučit následující postup. Poprosíme Vás, abyste se osobně zastavila na Vaší poště a dotázala se, zda-li tam nemají Vaší zásilku někde založenou. Na poště je potřeba zdůraznit, že se jedná o zásilku ze zahraničí. Bohužel někdy dochází k tomu, že zákazníci nebývají vyrozuměni o uložení zásilky na poště a balíček se dohledá právě tam.
Pokud balíček nebude ani na poště, prosím zadejte si reklamaci ve svém účtu zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
V sekci Zásilky/ Reklamace si vyberte si konkrétní objednávku, klikněte na ukázat a u produktu, který chcete reklamovat, klikněte na Reklamace. Dále vyberte počet kusů a postupujte podle pokynů.
Pokud byste si s čímkoliv nevěděla rady, napište nám. Případnou reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se za komplikace
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Na reakci společnosti je vidět, jak se věnují jednotlivým zákazníkům a jejich stížnostem. Předmětem mé stížnosti byly - viz nadpis - "Neustálé výzvy k zaplacení nedokončené objednávky, dále viz text stížnosti - "Jde o to, že nás neustále tato firma bombarduje výzvou k zaplacení objednávky 10ks roušek, kterou jsem nepotvrdila. Na dvě firemní telefonní čísla chodí výzvy v sms, zasílají nám emaily, teď dokonce přišel dopis s hnědým pruhem. Na jejich linku se nedá dovolat, na emaily nereagují, storno přes jejich kontaktní formulář/ticket nefunguje" a požadované řešení "Žádám o okamžité storno "objednávky" pod VS 102518615....."
Společnost přitom reaguje tak, jako bych si stěžovala na to, že nedorazil objednaný produkt.
No, nedokončenou objednávku na 10ks roušek snad opravdu stornovali, emaily a SMS již nechodí.
A těch 20ks zaplacených nanoroušek/respirátorů opravdu také nedorazilo, i když datum doručení je psán na 30.března - dala jsem jim čtrnáct dnů navíc a pak poslala reklamaci, jak mi Kateřina K. radí. Pokud se nic nebude dít, podám další stížnost, případně se obrátím na ČOI.
děkujeme za informaci. Vaše objednávka byla tedy zrušena. Doufáme, že zachováte naší nákupní galerii PoštovnéZDARMA.cz přízeň.
Pokud by byl nějaký problém se zásilkou, tak nás prosím kontaktujte.
Vaše spokojenost je naším cílem.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení: