Společnost


ELESHOP s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4069Použité zboží místo nového

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2014, před 10 lety

Milan Chovanec

Znění stížnosti

Predem bych chtel upozornit, ze se nejedna o ztiznost, ale o varovani pred rozhodnutim si koupit zbozi na tomto internetovem obchode.

Od teto spolecnosti jsme si zakoupili TV LG 42 LA 740S (vyherce Dtestu). Kumunikace s dodavatelem byla perfektni. Zbozi nam dorucili do 2 dnu az do domu.

Sok nastal, az jsme krabici otevreli- misto noveho tam byl sikovne zabalen jiz pouzity TV. Toto se nam jeste nestalo.

TV jsme ihned druhy den reklamovali a pozadovali okamzite vraceni penez nebot nase duvera v tento obchod klesla k bodu mazu. Obchod nam ji uznal, ze chyba je na strane jejiho dodavatele a penize vratil.

Dle meho nazoru, se to jiste nestalo poprve. Nekdo si toho vsimne a nekdo ne.

Mate-li moznost, koupil bych si zbozi urcite u jineho internetoveho obchodu.


Produkt

TV LG 42 LA740S


Požadované řešení

Dle naseho nazoru by mel obchod ihned ukoncit spolupraci s timto dodavatelem( je-li pravda, ze to byla jeho chyba) nebot se v jistem smeru jedna o pokus o podvod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2014 20:37, před 10 lety

Prodávající má povinnost vyplývající ze zákona o ochraně spotřebitele předem zřetelně upozornit spotřebitele na skutečnost, že se jedná o prodej použitého zboží. Jinak se má za to, že zboží je nové. Dodání použitého zboží v takovém případě znamená tzv. nesplněnou jakost při převzetí, kdy by měl prodávající při zamítnutí reklamace prokázat dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku, že dodané zboží bylo při převzetí nové. V opačném případě má spotřebitel právo na dodání nové věci.
Při uzavření smlouvy přes internet lze také využít práva na odstoupení ve 14 denní lhůtě od převzetí zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2015 12:13, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.