Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Predem bych chtel upozornit, ze se nejedna o ztiznost, ale o varovani pred rozhodnutim si koupit zbozi na tomto internetovem obchode.
Od teto spolecnosti jsme si zakoupili TV LG 42 LA 740S (vyherce Dtestu). Kumunikace s dodavatelem byla perfektni. Zbozi nam dorucili do 2 dnu az do domu.
Sok nastal, az jsme krabici otevreli- misto noveho tam byl sikovne zabalen jiz pouzity TV. Toto se nam jeste nestalo.
TV jsme ihned druhy den reklamovali a pozadovali okamzite vraceni penez nebot nase duvera v tento obchod klesla k bodu mazu. Obchod nam ji uznal, ze chyba je na strane jejiho dodavatele a penize vratil.
Dle meho nazoru, se to jiste nestalo poprve. Nekdo si toho vsimne a nekdo ne.
Mate-li moznost, koupil bych si zbozi urcite u jineho internetoveho obchodu.
TV LG 42 LA740S
Dle naseho nazoru by mel obchod ihned ukoncit spolupraci s timto dodavatelem( je-li pravda, ze to byla jeho chyba) nebot se v jistem smeru jedna o pokus o podvod.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost vyplývající ze zákona o ochraně spotřebitele předem zřetelně upozornit spotřebitele na skutečnost, že se jedná o prodej použitého zboží. Jinak se má za to, že zboží je nové. Dodání použitého zboží v takovém případě znamená tzv. nesplněnou jakost při převzetí, kdy by měl prodávající při zamítnutí reklamace prokázat dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku, že dodané zboží bylo při převzetí nové. V opačném případě má spotřebitel právo na dodání nové věci.
Při uzavření smlouvy přes internet lze také využít práva na odstoupení ve 14 denní lhůtě od převzetí zboží.
Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.