Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40695Vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2020, před 5 lety

Erika Maciková

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 25.3.2020 měla být uskutečněna má dovolená v Egyptě. Bohužel se tak nestalo a vím , že to není Vaše chyba, ale postavili jste se k tomu trošku sobecky. Na stránkách Invie je napsáno,že kdo letí di 31.3.Tak má nárok na vypořádání. Ty co letí po 31.3. se řídí zákony C.K. Taky tam je napsáno, že budu telefonicky kontaktována. Bohužel nikdo nevolal a pouze mi přišel meil, kde jsou jen dvě varianty které nechci využít. Poslala jsem na váš účet 29 978 kč Pro mě to je hodně peněz. Vím, že vy teď máte veliký problémy, mrzí mě to. Ale já vás prosím o poslání peněz nazpět.


Produkt

Chci vrátit platbu za neskutečněný zájezd.


Požadované řešení

Vrácení platby 29 978 kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2020 14:29, před 5 lety

Problematice rušení zájezdů jsme se věnovali v tomto článku: https://www.dtest.cz/clanek-7953/koronavirus-a-ruseni-zajezdu

Pokud by zájezd měl proběhnout nyní (resp. na konci měsíce března), kdy již bylo nařízením vlády zakázáno občanům ČR vycestovat do zahraničí, nebo ve chvíli, kdy je daná destinace zasažena pandemií nemoci Covid-19, měla by spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení celé zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Více informací lze získat taktéž z: https://www.mmr.cz/cs/ostatni/web/novinky/mmr-oznamuje,-ze-zakaznici-cestovnich-kancelari-mo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2020 21:05, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.