Společnost


Olympus Czech Group, s.r.o., člen koncernu

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4070Ztrata zboží v důsledku nesprávně podaných informací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2014, před 10 lety

Alex Mosio

Znění stížnosti

Po provedeni opravy fotoaparatu v zaruce se projevila stejna zavada. protoze dlouhodobe ziju mimo cr (zbozi bylo zakoupeno pres eshop a doruceno ze slovenska,1. reklamace a servis byly provedeny v servisu olympus v prerove). obratil jsem se na zakaznicky servis spolecnosti olympus s detailnim popsanim situace a pozadavkem, aby olympus navrhl postup reseni. dostal jsem odpoved, abych aparat poslal znovu do prerova (protoze na maledivach neni zarucni servis mozny). aparat jsem poslal na adresu servisu v prerove 29/3/2014. fotoaparat ovsem nebyl spolecnosti prevzat a byl odeslan zpet na maledivy 11/4/2014 a nebyl do dnesniho dne dorucen zpet (18/8/2014). zasilku jde v podstate povazovat za ztracenou, z trackingu lze dohledat ze 30/5/2014 odesla z indie ale zatim nedoputovala na maledivy.
pote kdyz jsem olympus kontaktoval mi bylo sdeleno, ze podle vnitrinho predpisu spolecnosti, olympus nemuze prebirat zasilky ze zahranici a ze jsem mel aparat poslat pribuznym do cech a ti ho pak meli poslat do prerova. presto, ze jsem vsechny informace poskytl uz pri svem prvnim dotazu, nebyl tento postup specifikovan. cela komunikaci s olympus pres pocatecni zadost po stiznosti na jejich postup i olympusem poskytnute informace jsou dolozitelne, protoze diskuze probehly pres email, ktery mam ulozen.


Produkt

olympus tg-2


Požadované řešení

poskytnuti stejneho noveho fotoaparatu, nebo vraceni penez za fotoaparat (nakupni cena 10000kc).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2014 11:51, před 10 lety

V tomto případě se domníváme, že spotřebiteli by se špatně prokazovala příčinná souvislost mezi porušením povinnosti a vznikem škody.
Doporučujeme obrátit se s reklamací na provozovatele poštovních služeb, se kterým má spotřebitel uzavřenou poštovní smlouvu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2015 12:14, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.