Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den... Si ze mě děláte srandu, že??? Jsem docela hodně vytočená!! Ráno mi přijde sms že mi přijde balík a že bude doručovan mezi 15-17 hod..v 16:39 mi přijde sms že si to mám vyzvednout někde ve Vinotéce!!! Celou dobu, čekám doma!! Nikdo mi nevolal!! A když zavolala Já jak mi přišla druhá sms tak mi to řidič dvakrát nevzal protože byl nedostupný!!! Vaše chování se mi vůbec nelíbí!!! Tak člověk čeká zaplatí si to A dotyčný řidič to dá vydejnu asi nechtěl pracovat. Pracovní morálka na vyhození. To se přece nedělá..
Přes vaši společnost už si nikdy nic nenechám doručit!!! A o mojí špatnou zkušenost se podělím i dále... S pozdravem Šmoková
Vyhození řidiče a doručení balíku na jeho náklady
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.