Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#4071Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2014, před 10 lety

Andrea Pražáková

Znění stížnosti

Opakovaně se mi stalo, že jsem si objednala ,,balík do ruky,, , ale do ruky jsem ho bohužel ve většině případů nedostala.
V termínu doručení jsem čekala doma na zásilku, ale paní pošťačky se ani nepokoušely mě zastihnout. Občas sice zazvonily, ale odjely tak rychle, že jsem nestihla ani otevřít okno.
Tento problém jsem se snažila vyřešit na poště, kde jsem předala stížnost. Paní na přepážce mi slíbila, že se to nebude opakovat. Další den se stejná věc bohužel opakovala.
Když si objednávám a hlavně platím ,,balík do ruky,, předpokládala bych, že ho do té ruky občas dostanu.


Produkt

pošta Poděbrady, doručovatelka paní Hlaváčková


Požadované řešení

Požaduji, aby paní pošťačky vykonávaly svoji práci řádně. Pokud budou doručovat balíky, aby nespoléhaly na to, že nikdo není doma a zásilku se pokusily doručit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2014 11:12, před 10 lety

Česká pošta výslovně garantuje doručení Balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To ale pouze v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný.

Pozdní dodání lze reklamovat. Děje-li se tak opakovaně, je možné podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.