Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jde o Zákaznický servis Lumeo.cz, kde se mnou komunikovala jakási P.V.
Zde potvrzující email z payments@comgate.cz
Dobrý den, potvrzujeme objednávku z eshopu www.lumeo.cz, pro její dokončení proveďte, prosím, ve svém internetovém bankovnictví platební příkaz dle údajů níže.
Číslo účtu: 4631352/0800
Variabilní symbol: 108869893
Částka: 1717,00 Kč
Zaplatila jsem a Od 17.prosince čekám na zaplacené zboží.
Vyměnily jsme si asi 20 emailů, kdy se P. V.se od ledna vymlouvá, že se zboží asi zpozdilo a ať ještě vyčkám, poté zneužívá situace okolo koronaviru, opět žádá o vyčkání a nakonec dnes po více než 90 dnech, když jsem požádala o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, mi přišel absurdní a podvod indikujíci email níže:
“Re: Platba - www.lumeo.cz - FGOE-PKJ3-TCNS
Dobrý den,
pro správné odstoupení od smlouvy je nutné zboží zaslat zpět na naši adresu. Pokud si zboží nevyzvednete, tak bude odeslané zpět dodavatelům do zahraničí a Vám odpadá nárok na odstoupení od smlouvy, jelikož tento nárok platí, když si zákazník zásilku vyzvedne.
Prosíme o pochopení, že Vám nemůžeme zanechat zásilku a zároveň zaslat zpět peníze. V reklamačním procesu Vám rádi vyjdeme vstříc a vrátíme peníze.
Děkujeme za pochopení a spolupráci.
S pozdravem,
P.V.
Zákaznická podpora”
Epilační strojek a menstruační kalíšek
Dobrý den, Vaše stížnosti,
Moc prosím o pomoc, přála bych si vrátit své peníze.
věřila jsem, že se šmejdy už bude konec.. :( moc děkuji.
V této náročné době mi 1700 Kč opravdu chybí a ráda Vám za úspěšné
zprocesování uhradím Váš čas/služby.
Moc děkuji.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.