Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Objednala jsem si inzerovanou roušku v hodnotě 179,- + 19,-Kč za poštovné dne 23.03.2020 a ihned zaplatila...společnost odpověděla,že dodání bude za 10 až 40 dnů!!!
Dnes/25.03.2020/ jsem zažádala e-mailem o vrácení příslušné částky t.j 198,-Kč na můj účet...považuji to za "špatný žert" a využívání momentální situace!!! Tak dlouho odmítám čekat!!!
Neodpověděli!!!
Nemám peníze na vyhazování,za důvěru e-shopy se tvrdě platí!!!
S pozdravem
Ludmila Adlerová,důchodkyně Praha
Vrátit peníze na ůčet.
|
Tweet |
V případě nákupu přes e-shop má spotřebitel právo odstoupit do 14 dnů od okamžiku převzetí zboží dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Toto právo však vychází ze směrnice č. 2011/83/EU, o právech spotřebitelů, přičemž bod 40 odůvodnění směrnice dává právo odstoupit i před převzetím zboží.
Odstoupit od smlouvy uzavřené přes internet bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů může tedy spotřebitel i před samotným dodáním zboží a provozovatel e-shopu by to měl spotřebiteli umožnit a vrátit mu peníze.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.