Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Už včera jsem popsal svou stížnost kvůli VIP Premium členství na Academic Singles. Ale zapomněl jsem uvést datum, kdy jsem si VIP Premium členství zakládal. Zakládal jsem si ho Dne 24.3.2020 aby bylo jasné, že se hned obracím na zrušení automatického prodloužení VIP Premium členství na Academic Singles.
Ale pro upřesnění chci dodat jméno a adresu: viz osobní údaj
Prosím nechci automaticky prodloužit VIP Premium členství v Academic Singles. Píšu zde, jelikož se nemůžu vůbec dostat na Váš zákaznický servis Academic Singles.
Děkuji za pochopení.
VIP Premium členství na Academic Singles
Prosím automaticky neprodlužovat VIP Premium členství na Academic Singles.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den.
Děkuji, budu Vás tedy kontaktovat přímo na uvedenou adresu.
Věřím že se vše dobře vyřeší...
Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby měl možnost informovat o postupu a případně stížnost uzavřít.
Dobrý den.
Tímto bych chtěl říct že věc už je Plně vyřešena a vše dopadlo dobře.
Ukončuji tedy konverzaci a uzavírám svou stížnost.
Děkuji Vám.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel dohodl s podnikatelem na řešení sporu, stížnost uzavíráme.