Společnost


DAMAINVEST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#40716Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2020, před 5 lety

Růžena Fojtíková

Znění stížnosti

Dobrý den, objednala jsem si v internetovém obchodě vsevakci.cz, roušku s náhradními filtry 18.3.2020. Platba byla provedena na účet 2700584608/2010 ve výši 1 116,- Kč. Přijetí platby bylo potvrzeno a dostala jsem tento e-mail: zasíláme Vám platební instrukce a rekapitulaci objednávky.Instrukce k zaplacení objednávky převodem:
Variabilní symbol: 2020045422 Částka: 1 116 CZK Číslo účtu: 2700584608/2010.Po přijetí platby Vám bude zásilka obratem odeslaná. Za bezproblémové doručení zásilky ručíme vrácením peněz!
Po urgenci mi poslali 24.3.2020:v rychlosti vás informujeme, že vaše zásilka 2020045422 se aktuálně balí a bude se předávat přepravci. Po další urgenci mi došel mail 25.3.2020:Vaše objednávka 2020045422 byla právě odeslaná. Zboží přijde od 10 do 40 dnů.
Do dnešního dne jsem dostávala pouze uklidňují a rozporuplné maily.
Prosím o prošetření tohoto internetového obchodu, zda není podvodný.


Produkt

Univerzální filtrační rouška na ústa s výměnnými filtry Balení: 1 černá maska + 2 filtry PM2.5 + výměnné filtry 2ks


Požadované řešení

Ráda bych roušky obdržela ( starám se o 85-letou maminku) nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 18:10, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2020 21:56, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.