Společnost


TPF group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#40717Zrušení pobytu - žádná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2020, před 5 lety

Marie Žaloudková

Znění stížnosti

Dobrý den,
zaplatila jsem si přes TRAVELKING pobyt v Lázních Monor v Maďarsku. Zarezervovala jsem si termín - 30.3. - 2.4.2020. Minulý týden mi z hotelu zaslali email, že se hotel zavírá a proto ruší moji rezervaci. Od 20.3. se pokouším kontaktovat emailem i telefonem společnost TRAVELKING, ale bez ústěchu. Telefony nikdo nezvedá a na emaily nereagují. Přítel se pokoušel o to samé, jemu na email odpověděli. Chěli jsme vrátit celou částku, kterou jsme zaplatili. Bylo nám ale sděleno, že nám peníze vrátí, ale odečtou si 20% - storno poplatek. Proč mám platit storno poplatek, když já jsem nic nezrušila? Na to mi nikdo neodpověděl.
Dokáže mi někdo z firmy odpovědět???


Produkt

4 denní pobyt v lázních Monor - Maďarsko


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že já jsem nic neporušila - na pobyt jet nemohu, protože hotel je zavřený, požaduji vrácení celé částky, kterou jsem zaplatila
Marie


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 18:55, před 5 lety

Problematice rušení zájezdů jsme se věnovali v tomto článku: https://www.dtest.cz/clanek-7953/koronavirus-a-ruseni-zajezdu

Pokud by zájezd měl proběhnout nyní (resp. na konci měsíce března), kdy již bylo nařízením vlády zakázáno občanům ČR vycestovat do zahraničí, nebo ve chvíli, kdy je daná destinace zasažena pandemií nemoci Covid-19, měla by spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení celé zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Více informací lze získat taktéž z: https://www.mmr.cz/cs/ostatni/web/novinky/mmr-oznamuje,-ze-zakaznici-cestovnich-kancelari-mo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 17:31, před 5 lety

Stížnost znovu otevíráme a přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2020 20:08, před 4 lety

Společnost nás dodatečně kontaktovala s následujícím vyjádřením:

"Vážená paní Žaloudková,

děkujeme za Vaši zprávu a dovolte nám se k dané situaci vyjádřit.

Ustanovení § 2535 občanského zákoníku o možnosti zákazníka odstoupit od smlouvy bez storno poplatku se vztahuje jen na smlouvu o zájezdu. Travelking není cestovní kanceláří, smlouvy o zájezdu neuzavírá, neposkytuje zájezd s dopravou a ust. § 2535 občanského zákoníku o možnosti zákazníka odstoupit od zájezdu není možné uplatnit.

Jedná se o samostatně zakoupené ubytování, kdy smlouva je uzavírání přímo mezi Poskytovatelem (hotel) a zákazníkem prostřednictvím elektronického formuláře na webových stránkách dostupných www.travelking.cz.

V případě samostatně zakoupení ubytování v zahraničí se obecně případná možnost odstoupení od smlouvy řídí právem příslušného státu, v němž se nacházíte ubytovací zařízení. Krizových opatření v České republice obvykle nebudou dostatečným Důvodem pro odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené ceny pro nevratné rezervace.

V případě, kdy hotel nesouhlasí se store a je v termínu rezervace stále Otevřená a schopný zákazníky ubytovat, je však problém s např. omezení na hranicích jednotlivých států, tak jako řešení vzniklé situace nabízíme tyto možnosti -

1) změna rezervace na náhradní termín - Původní platnost byla prodloužená a je možné čerpat pobyt v prodloužené platnosti až do data 20.12.2020. Pokud budou omezení trvat i do tohoto data, bude platnost dále prodloužení.

2) Vaši objednávku Provedeme na kredity - Vaši objednávku stornujeme a Provedeme na cestovní kredity s letí platností. Kredity tedy budete moci Využít kdykoliv k nákupu nového pobytu bez omezení a na výběr máte z 9 zemí a více než 800 pobytu.

3) Kupon (pobyt) Vám vyměnit za jiný z naší nabídky - Naše zákaznická podpora Vám bude plně k dispozici a rádi Vám poradíme s výběrem nového pobytu, například v ČR, kde není nutné se prokazuje negativním testem při překročení hranice či návratu zpět. Rádi takové zařídí výměnu kupónu, rezervace a vše potřeba s tímto spojené.

U žádné z těchto možností není účtován storno poplatek.
Storno a vrácení platby běžně u online rezervace není běžně možné, po domluvě s hotelem na výjimce je však možné vrátit Peníze se storno poplatkem 20%.

Děkujeme za pochopení.

Tým Travelking"

Vzhledem ke znění vyjádření stížnost znovu otevíráme a přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2021 19:34, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2021 16:08, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.