Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dobry den.
Kupil jsem avto Opel vivaro. Po dvouch tydnech jsem vymenil olej a filtry. Potom jsem zajel na avtorizovanyj servis Auto-staiger kde jsem taky opravil nejaki chyby motoru a tam jsem zjistil ze v roce 22.06.2010 na tim autu bylo najeto 283.100 km a kdyz jsem kupuval tachometr ukazoval 147.385km. Dne 04.08.2014 doslo k poruse auta i ted proste ne vim co delat.
Dne 04.08.2014 na pobocce AAAauto, jsem zepsal reklamacni protokol v kterym pozadal o - odstupeni od kupni smluvy. Na co dnes 19.08.2014 dostal rozhodnuti v kterym oni napsali - "Kupujici byl pri koupi seznamen se stavem vozu a s timto souhlasil. Predmetem reklamace nejsov vady, za ktere prodavajici odpovida, a proto prodavajici reklamaci zamita a odstupeni od kupni smlouvy nepovazuje za pravne ucinne".
Moc vas prosim o pomoc v ti situace. V sechni detajli co budete potrebovat poslu na e-mail.
Dekuji moc krat Oleksandr Babiiets.
Opel Vivaro DPR: 06.03.06 motor: 1,9 DTI VIN: W0LJ7BCB65V628109 SPZ(pry zakupeni) 6U84408
Potreboval bych odstupeni od smluvy nebo v horsim variantu vymenit vuz za inyj ,a vsechni naklady ktery jsem vyuzil na ten vuz.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za stav vozu sjednaný ve smlouvě. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Při prodeji použitých věcí je prodávající povinen informovat spotřebitele o vadách, o kterých ví, jinak za ně odpovídá. Prodávající neodpovídá za běžné opotřebení věci způsobené jejím obvyklým používáním. Kupující má možnost na prodávajícím požadovat slevu z kupní ceny v případě nesplnění jakosti při převzetí do šesti měsíců, kdy rozdíl v počtu uvedených a skutečně najetých kilometrů je menší. Pokud však prodávající kupujícího nepravdivě ujistil o počtu najetých kilometrů a zjištěný rozdíl je v řádech desetitisíců kilometrů, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Vážený pane Babiiets,
děkuji za Váš podnět a dovolte, abych Vám odpověděl. Jak je uvedeno v bodě 1 ve Vámi podepsané Příloze ke kupní smlouvě, prodávaný vůz byl bez garance najetých kilometrů. Rovněž v bodě 9 je uvedeno "možný nesoulad tachometru se skutečným stavem najetých kilometrů". Máme za to, že jste byl opravdu seznámen se stavem vozu, jak se píše v odůvodnění zamítnutí reklamace.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel rozhodl již dále nevyužít možnosti reagovat, stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.