Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
byla mi 18.3.zaslána z Kralup nad Vltavou zásilka s dokumenty - RR321618786CZ o váze 0,043 kg za poštovné 58.-Kč. Cílová pošta na Masarykově ulici, 284 01 Kutná Hora.
Vzhledem k informaci od odesílatele Bétel CZ, že zásilka byla zaslána 18.3. a nebyla do 24.3. doručena, ani mě nebylo doručeno oznámení, přesto, že jsme pořád doma. Došel jsem 24.3. na poštu a bylo mi sděleno, že tam zásilku mají. Převzal jsem ji a na druhé straně jsem si přečetl, že 23.3. byl adresát nezastižen. Jak jsem uvedl byli jsme doma a oznámení jsme nedostali, což je lež Vaší doručovatelky uvedená na uložené zásilce.
Ale tím to neskončilo.
Večer 24.3. jsme v kaslíku našli oznámení o příchodu zásilky - nebylo jasné odkud - s tím, že si ji můžeme od 25.3. vyzvednout. Doručovatel Dömeová Kateřina. Při návštěvě 24.3. na poště jsem si přečetl, že od 8 hod do 9 hod je pošta otevřena pro lidi nad 65 let, což splňuji. A tak jsem se vypravil ihned po 8 hodině 25.3. na poštu. Jaké překvapení mě čekalo: asi 12 lidí, z toho 9 mladších a všechny přepážky odbavovaly. Zašel jsem za vedoucí a ta mi sdělila, že jim ta omezení pro lidi nad 65 let říkají, ale stejně obslouží.
Proč to pak máte vyvěšené ??? Aby jste vypadali dobře, když se podle toho nechováte ??? Díky tomu, že jsem neměl ani přednost, strávil jsem na poště dobrých 20 minut, kdy se lidi střídali, ale pořád 2/3 mladých. Sláva koronaviru.... a ohrožení starších lidí na české poště !!!
Ale další pokračování.
Při předložení oznámení Vaše pracovnice nemohla zásilku najít - další čekání. Nakonec podle čarového kódu mi sdělila, že jsem si zásilku minulý den vyzvedl !!!
Takže jsem v ohrožení strávil dobrých 20 minut díky pracovnici lhářce, která nedoručila a manipulovala s oznámením a zásilkou.
A díky nedodržování Vámi uvedených písemných vyhlášek. Nepište je příště, když je nedodržujete.
Z uvedeného je zřejmé, že fungujete v rozporu s tvrzením, že pomáháte lidem nad 65 let. OPAK JE PRAVDOU.
S pozdravem - radši poštu nepoužívat.
Petr Ondrášek
email: betapetr@seznam.cz
Doporučená zásilka
Začít fungovat. Nedodat doporučenou zásilku ani po 6 dnech, za co se platí těch 58.-Kč?
Nepsat, to co nedělám. Klamete veřejnost.
|
Tweet |
Není-li ostatními spotřebiteli, kteří nespadají do kategorie nad 65 let věku a přesto ve vymezeném čase jsou v obchodních prostorách, a poskytovatelem služby, který respektování vlády nevynutí (např. skrze ostrahu), respektováno opatření vlády, má spotřebitel možnost obrátit se na příslušné správní orgány, které mohou za porušování pravidel udělovat pokuty.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman