Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Vážení,
dne 19.3.2020 jsem objevila na stránkách "vse v akci" v době, kdy je nedostatek roušek, nabídku roušek. Po odeslání mé objednávky mi přišla ihned instrukce k zaplacení- jak níže uvedeno:
Dobrý den Renata Hedrlínová,
zásíláme Vám platební instrukce a rekapitulaci objednávky.
Instrukce k zaplacení objednávky převodem:
Variabilní symbol: 2020051833
Částka: 1 813 CZK
Číslo účtu: 2700584608/2010
Po přijetí platby Vám bude zásilka obratem odeslaná. Za bezproblémové doručení zásilky ručíme vrácením peněz!
Vaše objednávka:
Kód Položka Mn. Cena za kus Sleva Cena
19534 Omyvatelná rouška na ústa proti chřipce a prachu 5 179 Kč 0 % 895 Kč
15061 Rouška na ústa 10 ks 2 459 Kč 0 % 918 Kč
1796 Náramek INFINITY - stříbrná barva 1 0 Kč 100 % 0 Kč
Česká Pošta 1 0 Kč 0 % 0 Kč
Platba převodem na účet 1 0 Kč 0 % 0 Kč
CENA CELKEM: 1 813 Kč
Zaokrouhlení: 0 Kč
Cena bez DPH: 1 657,67 Kč
DPH: 155,33 Kč
S pozdrevem Vsevakci.cz
Dne 19.3. byla z mého účtu částka 1813,- Kč uhrazena a ihned odeslána na účet dle výše uvedené instrukce. Vzhledem ke skutečnosti, že jsem se nemohla dovolat na telefonní číslo 732408589, které hlásí opakovaně, že neexistuje, abych ověřila, že jim platba přišla na jejich účet, jsem napsala email znění:
Dobrý den,
sdělují Vám tímto, že platba na váš bankovní účet byla po zaslání vašich fakturačních přesných informací k zaplacení částky 1813,- Kč na váš bankovní účet v pořádku odeslána. Vzhledem ke skutečnosti, že se na vaše telefonní číslo uvedené na faktuře, nelze v žádném případě dovolat, obracím se na vás zatím touto cestou a očekávám zpětnou vazbu z Vaší strany. Děkuji Hedrlínová.
Bylo mi odpovězeno toto níže uvedené:
Vážený zákazníku,
potvrzujeme přijetí vašeho emailu.
Vzhledem k aktuálnímu dění který se dotýká nás všech, nejsme schopni reagovat na emaily v dostatečné rychlosti. Proto prosíme o vyčkaní na odpověď do 4 dnů.
Máme víc práce a postupně řešíme požadavky zákazníků, kteří se na nás obrátili před Vámi. Proto to nejde tak rychle, jak bychom si přáli.
Ale nebojte se, nezapomeneme na Vás a Vaším požadavkem se budeme zabývat co nejdřív.
Ozveme se Vám, až bude něco nového. Omlouváme se za případné nepříjemnosti.
Toto je automaticky generovaná odpověď, prosíme, neodpovídejte na ni.
Děkujeme za pochopení.
vsevakci.cz
Čtyři dny jsem čekala dle písemné odpovědi na můj email a dne 24. 3. 2020 mi přišlo níže uvedené.
Dobrý den,
bohužel Vaši objednávku evidujeme jako nezaplacenou. Prosím o potvrzení o provedené platbě.
S pozdravem Kateřina Svobodová
Zákaznická podpora Vsevakci.cz
Platbu jsem telefonicky ještě ověřovala na pobočce, kde mi bylo potvrzeno dne 19. 3. 2020, že skutečně platba v částce 1.813,- Kč odešla na č.účtu "vse v akci" vedené u FIO banky.
Objednávka: Kód Položka Mn. Cena za kus Sleva Cena 19534 Omyvatelná rouška na ústa proti chřipce a prachu 5 179 Kč 0 % 895 Kč 15061 Rouška na ústa 10 ks 2 459 Kč 0 % 918 Kč 1796 Náramek INFINITY - stříbrná barva 1 0 Kč 100 % 0 Kč Česká Pošta 1 0 Kč 0 % 0 Kč Platba převodem na účet 1 0 Kč 0 % 0 Kč CENA CELKEM: 1 813 Kč Zaokrouhlení: 0 Kč Cena bez DPH: 1 657,67 Kč DPH: 155,33 Kč
Na základě výše uvedených skutečností uvedených v popisu stížnosti požaduji vrátit již uhrazenou částku 1.813,- Kč za nedodané zboží - roušky.
|
Tweet |
Bylo-li zboží řádně zaplaceno, což lze doložit kupř. dokladem o zaplacení, výpisem z účtu apod., má spotřebitel nárok na jeho dodání. Vyskytne-li se případně chyba ve zpracování transakce na straně banky společnosti, je za to odpovědná společnost. Jedná se o její "sféru vlivu" a v závazkových vztazích platí, že za tento problém nese odpovědnost sama společnost, nikoli spotřebitel.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.