Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 25.3.2020 jsem očekávala zásilku č. 40653942984. Celý den jsem byla na uvedené adrese a očekávala doručení balíčku. Přišla mi sms, že mi balíček doručí mezi 14-16hod. Ve 12hod mi ovšem přišla sms, že je balíček k vyzvednutí na zásilkovně. Zde je vidět, že byl balíček automaticky zaslán na zásilkovnu a tedy nebyl vynaložen jediný pokus ji zaslat na mou uvedenou adresu. V zásilkovně mi zaměstnankyně oznámila, že je málo kurýrů, proto se to zasílá automaticky na zásilkovnu. Chápu, že je nyní těžká situace, ale v tom případě očekávám, že bude vrácená částka, která je účtovaná za doručení na námi uvedenou adresu! A ne tedy těžit z toho, že je málo kurýrů..!
Děkuji,
Zuzana Foltýnová
č. 40653942984
Ráda bych proto viděla snahu od společnosti PPL snížit poplatek, za službu, kterou nejsou schopni dodržet/provést. Nebo vrátit určitou část částky, která byla uhrazena, ale společnost ppl ji nebyla schopna splnit.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.