Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#40743Vrátenie platby za prémiové členstvo, ktoré nepoužívam

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2020, před 5 lety

Yevhen Kitsynenko

Znění stížnosti

Dobry deň.
Be2 S.à.r.l. podvodne prijatý z môjho kartového účtu 49,90 EUR.
Webová stránka spoločnosti pre platenie za služby je špeciálne navrhnutá tak, aby klamala používateľa.
V hornej časti sa navrhuje zaplatiť jeden mesiac vo výške 9,90 EUR. A na samom spodku malým písmom a šedým odtieňom, ste prihlásení k automatickému výberu peňazí z karty vo výške 49,90.Aj keď s tým nesúhlasím a nemám príležitosť okamžite to odmietnuť.
Považujem to za podvod a chcem získať peniaze vo výške 49,90 EUR.
Mám právo odmietnuť poskytovanie služieb a vrátiť peniaze do 14 dní?
S firmou som v korešpondencii od 3. 3. 2012. Spoločnosť nechce peniaze vrátiť. Prosím, pomôžte
Ďakujem


Produkt

Platba za Premium členstvo vo výške 49,90 eur.


Požadované řešení

Vrátiť peniaze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2020 06:58, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2020 16:18, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2020 16:42, před 5 lety


Yevhen Kitsynenko

Úplne súhlasím s DTest.
V pokračovaní chcem pridať.
Základné informácie na stránke s platbami za služby sa poskytujú zámerne veľmi malými písmenami. Na sivom, zle viditeľnom pozadí.
Spôsob platby sa nezobrazil správne. Vo všeobecnosti neexistujú informácie o spôsobe odmietnutia služby.
Stránka informuje iba o období 7 dní. Ale neinformuje sa ako.
Spoločnosť teraz hovorí, že existuje spôsob, ako zrušiť službu vo všetkýchobečných obchodných podmienkach.
Ale nehovorí o tom na stránke s platbami.
Myslím, že sa to robí zámerne s cieľom oklamať užívateľa.
Nižšie je naskenovaná kópia platobnej stránky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2020 12:16, před 5 lety

Pokud chce spotřebitel získat peníze zpátky, doporučujeme obrátit se na banku a zažádat o tzv. chargeback (reklamace karetní transakce). V praxi se to totiž ukazuje jako nejefektivnější prostředek. Je ale nutné počítat s tím, že společnost bude platbu poté stále požadovat.

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby provedla sama vrácení peněz a věc se tak vyřešila rychle a jednoduše.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2020 21:10, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2020 20:42, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.