Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry deň.
Be2 S.à.r.l. podvodne prijatý z môjho kartového účtu 49,90 EUR.
Webová stránka spoločnosti pre platenie za služby je špeciálne navrhnutá tak, aby klamala používateľa.
V hornej časti sa navrhuje zaplatiť jeden mesiac vo výške 9,90 EUR. A na samom spodku malým písmom a šedým odtieňom, ste prihlásení k automatickému výberu peňazí z karty vo výške 49,90.Aj keď s tým nesúhlasím a nemám príležitosť okamžite to odmietnuť.
Považujem to za podvod a chcem získať peniaze vo výške 49,90 EUR.
Mám právo odmietnuť poskytovanie služieb a vrátiť peniaze do 14 dní?
S firmou som v korešpondencii od 3. 3. 2012. Spoločnosť nechce peniaze vrátiť. Prosím, pomôžte
Ďakujem
Platba za Premium členstvo vo výške 49,90 eur.
Vrátiť peniaze.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Úplne súhlasím s DTest.
V pokračovaní chcem pridať.
Základné informácie na stránke s platbami za služby sa poskytujú zámerne veľmi malými písmenami. Na sivom, zle viditeľnom pozadí.
Spôsob platby sa nezobrazil správne. Vo všeobecnosti neexistujú informácie o spôsobe odmietnutia služby.
Stránka informuje iba o období 7 dní. Ale neinformuje sa ako.
Spoločnosť teraz hovorí, že existuje spôsob, ako zrušiť službu vo všetkýchobečných obchodných podmienkach.
Ale nehovorí o tom na stránke s platbami.
Myslím, že sa to robí zámerne s cieľom oklamať užívateľa.
Nižšie je naskenovaná kópia platobnej stránky
Pokud chce spotřebitel získat peníze zpátky, doporučujeme obrátit se na banku a zažádat o tzv. chargeback (reklamace karetní transakce). V praxi se to totiž ukazuje jako nejefektivnější prostředek. Je ale nutné počítat s tím, že společnost bude platbu poté stále požadovat.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby provedla sama vrácení peněz a věc se tak vyřešila rychle a jednoduše.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.