Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, zásilku č. 40553763059 měl Váš kurýr doručit dnes 25.3. na adresu uvedenou prodejcem Mall.cz. V průběhu dne se sám rozhodl, že nestíhá a zásilku uložil v Parcelshopu. S takovým jednáním nesouhlasím s trvám na doručení na uvedené místo určení v nejkratším termínu to znamená zítra 26.3.2020. Již několikrát v minulosti jsem byl nespokojený s Vašimi službami a kde to šlo tak jsem volil jiného dopravce. Při této zásilce jsem si řekl, že zjistím zda se něco zlepšilo k lepšímu. Bohužel jste nezklamali.
S pozdravem Nepustil Zbyněk,
(e-mail viz referenční údaje)
zásilka č. 40553763059
Trvám na doručení na uvedené místo určení Ing. Zbyněk Nepustil, Stará Ves u Bílovce č.p. 70, Bílovec v nejkratším termínu, to znamená zítra 26.3.2020
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.