Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40744Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2020, před 5 lety

Zbyněk Nepustil

Znění stížnosti

Dobrý den, zásilku č. 40553763059 měl Váš kurýr doručit dnes 25.3. na adresu uvedenou prodejcem Mall.cz. V průběhu dne se sám rozhodl, že nestíhá a zásilku uložil v Parcelshopu. S takovým jednáním nesouhlasím s trvám na doručení na uvedené místo určení v nejkratším termínu to znamená zítra 26.3.2020. Již několikrát v minulosti jsem byl nespokojený s Vašimi službami a kde to šlo tak jsem volil jiného dopravce. Při této zásilce jsem si řekl, že zjistím zda se něco zlepšilo k lepšímu. Bohužel jste nezklamali.

S pozdravem Nepustil Zbyněk,
(e-mail viz referenční údaje)


Produkt

zásilka č. 40553763059


Požadované řešení

Trvám na doručení na uvedené místo určení Ing. Zbyněk Nepustil, Stará Ves u Bílovce č.p. 70, Bílovec v nejkratším termínu, to znamená zítra 26.3.2020


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 18:39, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2020 17:46, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.