Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#40746Neoprávněné účtování služeb

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2020, před 5 lety

Radek Zikmund

Znění stížnosti

Dobrý den, již jsem psal přímo na stránkách Vodafone reklamaci, ale nikdo mi nedal ani vědět že se tím někdo zabývá a že s tím někdo něco udělá.
Samozřejmě jsem byl i na prodejně a stále nikdo nic už dva měsíce neřeší.

Proto si dovolím celé znění psané reklamace stížnosti přeposlat zde a snad se někdo tady se mnou bude bavit.

Dobrý den,

chtěl jsem se na vás obrátit s prosbou, zda by se nám nemohl věnovat opravdu někdo kompetentní, který by s námi vyřešil problém, který je na vaši straně od prvního dne co jsem se přidal k Vodafonu pod učet moji ženy.

V listopadu roku 2019 jsem po dlouhé úvaze přešel po 15 letech od O2 k vám do společnosti Vodafone.
Se mnou jsem přešel i s telefonním číslem mého syna a mé matky. Současně jsme si u vás zařídili také službu internet na doma, kterou jsme vypověděli u operátora O2.

Od prvního týdne, jsme se potýkali s problémem s instalací internetu, přijel k nám technik, který nám naistaloval anténu na střechu a zprovoznil modem k internetu,
Po týdnu od instalace nám vámi objednaný technik volal s tím, že nám naistaloval zařízení které nám nepatří a že ho musí vyměnit.
Což se tedy stalo, ale v našich službách v aplikaci "můj Vodafone" jsme jej neviděli. Což nám defakto ani nevadí, protože služba funguje, ale jak jsem pochopil z následujících dnů, ani nevíte že u nás máte instalované nějaké zařízení.
Což by asi ani ve výsledku nemuselo nás jako zákazníky zajímat, ale zařízení zde máme a službu využíváme.
Stejně tak používáme 3 sim karty s neomezenými tarify a 2 sim karty ani nevím s jakým tarifem, požívají je děti.

Když jsem k vám přecházel, byla mi nabídnuta výhodná služba spolu s internetem na doma a třemi čísli s neomezenými tarify za úžasných 2150,- tuším +- nějaké drobné.
První faktura po to m co jsem přešel k vám i já tedy byla za prosinec na částku 2159,- kterou jsme uhradili.. s takovou částkou jsme cca počítali.
Ale od vás se nám dostalo další měsíc vyúčtování na částku 4246,-
Na tu jsme reagovali telefonicky i na prodejně že došlo z vaší straně k omylu a bylo zjištěno, že nevíte o tom, že jste nám instalovali internet a že máme nějakou slevu na služby.
Vzhledem k tomu, že jsem u vás složil kauci 6000 na tři zařízení které jsme od vás dostali jako úplatek abychom přešli od jiného operátora k vám, tak jsem chybnou fakturu uhradil ikdyž byla dvojnásobně vyšší než jste slibovali a k navýšení došlo vaší chybou.
S vašimi operátory a prodejci jsme řešili reklamaci a bylo mi sděleno, že se předává můj problém k technickému oddělení, které vyřeší celou situaci, že jen stačí do systému přiřadit službu internetu kterou jste nám instalovali.
Tak nejen že váš technický problém jste zatím nedokázali vyřešit a nevrátili nám přeplatek cca 2000kč které jste si neoprávněně naúčtovali, ale také jste nám za další měsíc znovu naúčtovali dvojnásobek částky za služby a to 4245kč
Asi bych vám tyto služby nezaplatil a poslal vám jen adekvátní částku cca 2400kč, ale jelikož máte v podmínkách pro vrácení jistiny úhradu 3 za sebou jdoucích faktur ve splatnosti, tak jsem nucen i tuto chybnou fakturu zaplatit, abych od vás vůbec tu jistinu dostal zpět.
Když se podívám do aktuálního vyúčtování přes aplikaci můj Vodafone, tak vidím že i další účtovací období ve kterém se nyní nacházím už je moje aktuální útrata 3993,33kč

Celá situace je jen kvůli vaší chybě, ale bohužel se nic neděje a stále mi váš systém posílá informační sms, že na "mém" požadavku se pracuje a neustále odkládáte předpokládaný termín vyřešení.

Vůbec netušíte, do jaké situace nás jako rodinu dostáváte tím, že vám posíláme jednou tolik více peněz než bychom měli.
Z mého pohledu je to pro vás bezúročná půjčka od zákazníka bez ohledu na to, zda by vás zajímalo jestli se zákazník dokáže zařídit, aby každý měsíc mohl uhradit pokaždé vámi chybné faktury.

Nezlobte se, ale naprosto jste nesplnili naše očekávání s přechodem od operátora O2 k vám a opravdu lituji že jsme tak udělali.

Žádám vás tedy o smír a následné ukončení smlouvy ke všem telefonním číslům které u vás máme vedeny a uvolnění k převodu nazpět k operátorovi O2.
Dále vás žádám o přeúčtování faktur za období 15.12.2019 - 16.1.2020 spolu z vyúčtováním od 16.1.2020 - 16.2.2020 a také 16.2.2020 - 16.3.2020, zřejmě i následné vyúčtování, které bude od 16.3.2020 do 16.4.2020.
Také vás požádám o vrácení jistiny 6000kč jelikož jsme 3 za sebou jdoucí vyúčtování uhradili ve splatnosti.
Očekáváme termín, kdy si přijede nějaký váš technik odmontovat anténu a odveze si zařízení k přijímání internetových služeb.

Nehodlám vám opravdu bezúročně zapůjčovat peníze, které si sám musím půjčovat na to, abych se nedostal do registru neplatičů..což vás asi stejně nezajímá kde zákazník a za jakých podmínek na úhradu vámi chybně vystavených faktur vezme.

Věřím tomu, že se nám už podaří opravdu celou situaci dořešit s kompetentní osobou a že mi nebudete posílat informační sms o stavu řešení technického problému ve kterých pouze odkládáte termín vyřešení a nebudete nám nadále zasílat dvojnásobné ceny za služby které u vás zatím ještě využíváme.

S pozdravem Radek Zikmund


Produkt

viz popis


Požadované řešení

viz popis


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2020 12:23, před 5 lety

V řešené věci patrně mohlo dojít k omylu na straně společnosti, který má za následek chybné vyúčtování. Poskytl-li spotřebitel společnosti více peněžních prostředků, než bylo původně sjednáno, mohl by být rozdíl mezi původně sjednanou a opravdu hrazenou částkou považován za tzv. bezdůvodné obohacení na straně společnosti (k tomu viz § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2020 15:35, před 5 lety

Dobrý den, pane Zikmunde,

pokud jste nám reklamaci poslal přes Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, odpovíme Vám e-mailem co nejdřív, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů. Věřím, že se Vaši záležitost podaří vyřešit.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.4.2020 15:41, před 5 lety


Radek Zikmund

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, společnost Vodafone už se se mnou spojili a celou situaci vyřešili. Chybu uznali a již je vše jak má být. Peníze které jsem poslal navíc mi vrátili včetně jistiny.

S pozdravem Radek Zikmund