Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
22. 11. 2019 jsem objednala teplákovou soupravu přes internetový obchod vevio.cz. Platba je vyžadována předem, zboží jsem zaplatila, dorazilo v lednu. Produkt vůbec neodpovídal obrázku ani popisu zboží. Nesouhlasily rozměry, barva, vzhled... 17. 1. 2020 jsem vyplnila na stránkách vevio.cz reklamační formulář a požadovala jsem vrácení peněz. 24.2. 2020 jsem vyřízení reklamace urgovala. 26.2. mi přišel email, že reklamace byl předána k posouzení a že mají na vyřízení dalších 30 dní. Od té doby opět žádná reakce. Telefonní číslo nikde neuvádí a na emaily nikdo nereaguje.
Pánská sportovní tepláková souprava s kapucí
vyřízení reklamace, vrácení peněz na účet
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.