Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40748Dovozce bez roušky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2020, před 5 lety

Anna Chmelíková

Znění stížnosti

Dobrý den,chtěla jsem jenom vzdělit dneska mi přivezl pán balíček v situaci v jaký je celá ČR .. mi připadá nevhodné,aby pán výšel z auta a komunikoval semnou bez roušky ... kort když pán denně komunikuje s několika lidma ..


Požadované řešení

Prosím dohlídnout na to,aby aspoň ppl mělo roušky ... a popř se to nějak řešilo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 20:48, před 5 lety

Vzhledem k dynamickému vývoji situace upozorňujeme, že naše vyjádření je založeno na opatřeních vlády přijatých k datu 28. 3. 2020. K tomuto dni je již vycházení na veřejná prostranství bez úst zakrytých rouškou (nebo jiným obdobným způsobem jako je kupř. šátek atp.) pod hrozbou sankce zakázáno. Personál přepravních společností musí používat tento druh preventivní ochrany rovněž.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2020 21:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.