Společnost


Ing. Jan Rumler

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40751Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2020, před 5 lety

Miroslav Kolář

Znění stížnosti

Dne 18.3. jsme na webových stránkách ustni-rouska.cz objednali 3ks roušek, které byly podle stránek skladem. Platbu za zboží jsme provedli prakticky okamžitě převodem, ale roušky jsme na rozdíl od stížnosti před námi neobdrželi vůbec žádné.


Produkt

Ústní roušky s bambusovým vláknem


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 17:39, před 5 lety

Podle čl. 5 odst. 6 obchodních podmínek prodávajícího má prodávající povinnost dodat zboží do 6 pracovních dní. Pokud prodávající zboží v uvedené lhůtě nedodal, ocitá se v prodlení. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 16:14, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.