Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.3. jsme na webových stránkách ustni-rouska.cz objednali 3ks roušek, které byly podle stránek skladem. Platbu za zboží jsme provedli prakticky okamžitě převodem, ale roušky jsme na rozdíl od stížnosti před námi neobdrželi vůbec žádné.
Ústní roušky s bambusovým vláknem
Vrátit peníze
|
Tweet |
Podle čl. 5 odst. 6 obchodních podmínek prodávajícího má prodávající povinnost dodat zboží do 6 pracovních dní. Pokud prodávající zboží v uvedené lhůtě nedodal, ocitá se v prodlení. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.