Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den,
dne 20.03.2020 jsem odeslala z Vidne postou balicek do Ceske republiky. Balicek jsem pripojistila. Pri sledovani zasilky online jsem zjistila, ze balicek byl 24.03.2020 dorucen nekam do Zlina, bylo tam uvedeno pouze PSC. Zacalo obvolavani vsech post, vcetne posty mista urceni balicku, rakouske posty, post ve Zline atd. Po 24 hodinach telefonovani, jsem zjistila, ze balicek odjel z Vidne, prijel do Brna, nasledne do Zlina a byl predan nejdriv DHL a pote PPL, ktera jej nedorucila na uvedenou adresu. Sofer, pan D.R. balicek proste nechal na nejake benzince. Nevolal nikomu, nezvonil na uvedene adrese doruceni a nenechal ve schrance ani oznameni! Proste se balicku zbavil na oprvni benzince a odjel.
Stiznost postupuji i rakouske poste.
Zasilka cislo: JJATA8200253002746689
Odstupuji timto od smlouvy a zadam vraceni postovneho ve vysi 377,- Kc (dle dnesniho kurzu CNB).
|
Tweet |
Na stránkách https://www.ppl.cz/ jsou zveřejněna přijatá omezení v doručování související s koronavirou nákazou.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.