Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Za 20 let u solečnosti jsem byl vyzván k návštěvě zast.firmy ajako vážený zákazník budu obměněn. Odešel jsem s novou smlouvou kterou jsem špatně podepsal a dostal k nahlédnutí již podepsanou. Z hrůzou jsem zjistil že jsem podepsal min.měs.platbu 1000 kč bez Dph a smluvní pokutu 5000,- pokud platba poklesne pod dohodnutou výši.Měl jsem asi vypnutý systém ostražitosti a nebo mne v tu chvíli oblbli. Po zjištění těchto skutečností jsem na prodejně žádal odstoupení od smlouvy a to prtý nejde.Presím je nějaká možnost pro mne nevýhodnou odměnu zrušit?
tarif podnikatel
odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
V tuto chvíli je platná podepsaná smlouva, pokud spotřebitel neprokáže, že byl při jejím uzavírání ujištěn o jiných skutečnostech.
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně nelze, pokud to není mezi stranami smlouvy ujednáno.
Dozor nad dodržováním některých povinností vyplývajících ze zákona o ochraně spotřebitele na úseku služeb elektronických komunikací provádí Český telekomunikační úřad, kde spotřebitel může podat podnět k prošetření, zda společnost neporušuje například zákaz užívání nekalých obchodních praktik.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.