Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#4076Odměna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2014, před 10 lety

Oldřich Jandík

Znění stížnosti

Za 20 let u solečnosti jsem byl vyzván k návštěvě zast.firmy ajako vážený zákazník budu obměněn. Odešel jsem s novou smlouvou kterou jsem špatně podepsal a dostal k nahlédnutí již podepsanou. Z hrůzou jsem zjistil že jsem podepsal min.měs.platbu 1000 kč bez Dph a smluvní pokutu 5000,- pokud platba poklesne pod dohodnutou výši.Měl jsem asi vypnutý systém ostražitosti a nebo mne v tu chvíli oblbli. Po zjištění těchto skutečností jsem na prodejně žádal odstoupení od smlouvy a to prtý nejde.Presím je nějaká možnost pro mne nevýhodnou odměnu zrušit?


Produkt

tarif podnikatel


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2014 12:04, před 10 lety

V tuto chvíli je platná podepsaná smlouva, pokud spotřebitel neprokáže, že byl při jejím uzavírání ujištěn o jiných skutečnostech.
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně nelze, pokud to není mezi stranami smlouvy ujednáno.
Dozor nad dodržováním některých povinností vyplývajících ze zákona o ochraně spotřebitele na úseku služeb elektronických komunikací provádí Český telekomunikační úřad, kde spotřebitel může podat podnět k prošetření, zda společnost neporušuje například zákaz užívání nekalých obchodních praktik.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 19:26, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.