Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#40760Oprava sekačky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2020, před 5 lety

Nela Szakosová

Znění stížnosti

Dala jsem do opravny sekacku a to 23.8.2019 s tim, ze bude opravena do 27.9.2019 a je skoro Duben a ja ji stale nemam a neni pry ani opravena. Ani neni nikdo schopny me kontaktovat a musim Vas uhanet a prehazujete si me, jak horky brambor. Co je tohle za jednani? To jsem jeste nezazila.. Chci svou sekacku zpet a odezvu od Vas. Bylo mi receno, ze chybi nejak nahradni dil z Ciny, ale to je ted problem. Sekacka je u Vas pres pul roku, tak co je to za vymluvu? Poprosim Vas tedy o navraceni sekacky a vypsat, jake nahradni dily jsou potreba. Necham si ji opravit jinde a toto budu resit. Protoze tohle neni normalni a takovehle jednani se mi vubec nelibi.


Produkt

ZAKAZKOVY LIST CISLO: 19SRO00498


Požadované řešení

Vraceni opravene sekacky, ktere nebude uctovano nebo vraceni neopravene sekacky s nejakou kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2020 08:40, před 5 lety

Mezi společností a spotřebitelkou byla uzavřena smlouva o dílo (oprava sekačky). Pokud není oprava provedena v ujednaném čase, ocitá se společnost v prodlení. Nedokončí-li společnost opravu ani v dodatečné lhůtě, kterou jí poskytla spotřebitelka, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2020 17:36, před 5 lety

Vážená paní Szakosová,
velice nás mrzí prodleva v dodání a tím i provedení servisní zakázky, která je způsobena vlivem bezpečnostní situace u našeho dodavatele. Výrobek byl přijat jako nezáruční oprava, nevztahuje se na ni 30 denní lhůta. ze starany našeho centrálního servisu jste byla průběžně informována. V případě dodání požadovaného dílu výrobcem bude Váš výrobek dle servisní zakjázky opraven. V případě, že si budete chtít výrobek vyzvednout, tak jak uvádíte, kontaktujte, prosím příslušný servis, který se Vám bude plně věnovat. děkuji Vám za pochopenía a ještě jednou se za prodlevu v dodání náhradního dílu omlouváme.
P. Chrudimský, Hecht Motors s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2020 23:07, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2020 12:00, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.