Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Když jsem ve vaší Chomutovské pobočce v Otvické zóně koupila salám a v práci ho otevřela, myslela jsem, že budu zvracet. Datum spotřeby byl do 20.3.a já ho kupovala 13.3.ze spoda byl zelený.. Řekla jsem si že to nechám být, stát se to může ale když jsem pak domů koupila smetanu do kávy od vaší společnosti, tak už jsem si říkala že to asi úplně v pořádku není. Byla kyselá. Píšu to vám aby jste s tím začali konečně něco dělat.
Smetana do kávy /v.č. 14/08/2021 L03B / ean výrobku :4337185726590
Chci aby se vše lépe kontrolovalo. Netýká se to jen uzenin ale všeobecně. Jak je možné že Smetana, která by měla být v pořádku dle data spotřeby je kyselá? Nejde o peníze ale o princip.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohla by spotřebitelka rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.