Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Dňa 14.3.2020 som si cez Váš portál objednala ubytovanie, ktoré z dôvodu koronavírsu ubytovateľ zrušil. Viď. priložená komunikácia.
Chcem Vás požiadať, aby mi boli vráteneé peniaze, ktoré Vám za toto ubytovanie boli uhradené v sume 252 € na č.ú. : SK40 1100 0000 0026 1018 1805.
Nižšie posielam komunikáciu s ubytovateľom.
Vopred ďakujem.
S pozdravom
Darina Macková
t.č. +421 905 762 208
booking.com
Confirmation number: 2437912909
Máte novú správu od ubytovania Prázdninový dom Katarína
Prázdninový dom Katarína:
Dobrý den Pani Macková, my ako ubytovacie zariadenie sme poskytovatelom sluzieb, Booking je sprostredkovatel, najprv platbu obdrží Booking, az potom my. My z nasej strany kontaktujeme Booking tím Praha, a oni by mali peniaze vratit. ... keby sme peniaze obrdžali, ihneď Vám ich samozrejme pošleme. Žial, toto sú ich pravidlá. Po prijatí odpovede, vas ihneď budeme kontaktovať.
Dakujem.
S pozdravom Dzian Simon
Práve teraz
Prosím, odpovedzte na tento e-mail, ak chcete odpovedať ubytovaciemu zariadeniu
Najnovšie správy
Vy
zrušené ubytovanie dobrý deň, nakoľko bola rezervácia ubytovania vo vašom zariadení zamietnutá, žiadam o urýchlené vrátenie platby 252€. Ďakujem za odpoveď. Macková t.č. 0908556345
16. marca 2020
Prázdninový dom Katarína
Dobry den, prepacte, ale z dovodu nariadenia vyssich uradov, nemozeme za sucasnej situacie nikoho u nas ubytovat. Svoju rezercaciu musite zrusit cez Booking. Dakujeme za pochopenie.
14. marca 2020
Údaje o rezervácii
Meno hosťa:
Darina Mackova
Check-in:
pon 16. marca 2020
Check-out:
pon 30. marca 2020
Názov ubytovania:
Prázdninový dom Katarína
Číslo rezervácie:
2437912909
Celkový počet hostí:
1
Celkový počet izieb:
1
Ako by ste ohodnotili komunikáciu s ubytovaním Prázdninový dom Katarína?
Túto informáciu s ubytovaním Prázdninový dom Katarína zdieľať nebudeme. Ak chcete ubytovaniu poslať správu, odpovedzte na tento e-mail prostredníctvom svojej e-mailovej adresy.
Veľmi nespokojný Nespokojný Spokojný Veľmi spokojný
Podeľte sa s nami o svoj názor so spoločnosťou Booking.com
© Autorské práva Booking.com 2020
Tento e-mail Vám zaslala spoločnosť Booking.com
Spoločnosť Booking.com dostane a spracuje odpovede na tento e-mail tak, ako je to uvedené v Booking.com Vyhlásení o ochrane súkromia. Obsah správy odoslaný ubytovaním Prázdninový dom Katarína nebol vytvorený spoločnosťou Booking.com, a preto zaň spoločnosť Booking.com nezodpovedá.
Prečo som dostal/a túto správu?
Táto správa je nevhodná alebo obsahuje spam
Ubytovanie - Prázdninový dom Katarína. booking.com Confirmation number: 2437912909
Chcem Vás požiadať, aby mi boli vráteneé peniaze, ktoré Vám za toto ubytovanie boli uhradené v sume 252 € na č.ú. : SK40 1100 0000 0026 1018 1805.
|
Tweet |
Došlo-li ke zrušení rezervace z důvodů na straně ubytovatele, má spotřebitel nárok na navrácení všech peněžních prostředků, které v souvislosti s rezervací ubytování uhradil.
Nereaguje-li společnost na e-mailovou komunikaci, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že společnost nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky, je možné ji vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.