Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#40766Neoprávněné zablokování telefonu,vinou operátorů t mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2020, před 5 lety

Stanislav Matoušek

Znění stížnosti

Od 25.3.2020 se z mého telefonu nelze nikam dovolat.Jsem už asi 20 let majitelem jednoho telefonního čísla využívám dobíjení kreditu a nikdy jsem neměl s T mobilem smlouvu na paušál.Ale došlo k tomu, že jedna paní si po telefonu zřizovala paušál u T mobilu a vinou operátora, který chybně zadal tel. číslo do smlouvy(bohužel tedy moje číslo),je můj telefon zablokován. T mobil jsem několikrát kontaktoval přes operátora, pokaždé pouze z odpovědí čekejte ozveme se vám řešíme to a podobně. Už druhý den jsem bez možnosti zavolat svým starým rodičům jestli jsou v pořádku a jak se jim daří.To že v době karantény jsou lidé odkázaní na telefon,operátory T mobilu vůbec nezajímá.


Požadované řešení

Urychlené aktivování mého čísla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2020 22:46, před 5 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Jen v krátkosti uvádíme následující. Ze skutkového stavu, který je popsán v obsahu stížnosti, plyne, že se jedná o omyl a chybu na straně společnosti. Byla-li porušením smluvní povinnosti (tj. umožnit spotřebiteli bez překážek využívat mobilních služeb) způsobena spotřebiteli škoda, je oprávněn ji v souladu s § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, po společnosti požadovat. Hradí se jak "skutečná" škoda, tak i ušlý zisk.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.