Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 25.3.2020 se z mého telefonu nelze nikam dovolat.Jsem už asi 20 let majitelem jednoho telefonního čísla využívám dobíjení kreditu a nikdy jsem neměl s T mobilem smlouvu na paušál.Ale došlo k tomu, že jedna paní si po telefonu zřizovala paušál u T mobilu a vinou operátora, který chybně zadal tel. číslo do smlouvy(bohužel tedy moje číslo),je můj telefon zablokován. T mobil jsem několikrát kontaktoval přes operátora, pokaždé pouze z odpovědí čekejte ozveme se vám řešíme to a podobně. Už druhý den jsem bez možnosti zavolat svým starým rodičům jestli jsou v pořádku a jak se jim daří.To že v době karantény jsou lidé odkázaní na telefon,operátory T mobilu vůbec nezajímá.
Urychlené aktivování mého čísla.
|
Tweet |
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Jen v krátkosti uvádíme následující. Ze skutkového stavu, který je popsán v obsahu stížnosti, plyne, že se jedná o omyl a chybu na straně společnosti. Byla-li porušením smluvní povinnosti (tj. umožnit spotřebiteli bez překážek využívat mobilních služeb) způsobena spotřebiteli škoda, je oprávněn ji v souladu s § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, po společnosti požadovat. Hradí se jak "skutečná" škoda, tak i ušlý zisk.