Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#40768nákup pro seniory

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2020, před 5 lety

Anna Burianová

Znění stížnosti

Dobrý den, nejde o stížnost, spíše upozornění.
Po týdnu jsem se vypravila na nákup do prodejny Albert ,Brno,Hrnčířská 8.
V 9.00 hod jsem byla překvapena, kolik mladých lidí chodí po obchodě,cca 10 jedinců, jeden mladík dokonce bez roušky!!!
Vím,že prodavačky jsou přetížené, velký obdiv jim patří, ale obvykle u vchodu ochranka, dnes nikdo.
Cca 300 m od prodejny je stanice městské policie, nemohl by někdo z nich třeba udělat mezi 8.00-10.00 kontrolu
MUDr.Anna Burianová, 68 roků
annaburianova@seznam.cz
Hrnčířská 8
60200 Brno


Požadované řešení

ochranka,event, služba městské policie


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2020 21:04, před 5 lety

Není-li ostatními kupujícími, kteří nespadají do kategorie nad 65 let věku a přesto ve vymezeném čase jdou nakupovat, a prodejcem, který respektování vlády nevynutí (např. skrze ostrahu), respektováno opatření vlády, má spotřebitel možnost obrátit se na příslušné správní orgány, které mohou za porušování pravidel udělovat pokuty.

Vzhledem ke změnám ve vymezení času, které vláda provedla, doporučujeme sledovat pro aktuálnost daných opatření web https://www.vlada.cz/, neboť není vyloučeno, že ke změně vymezeného času může znovu dojít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 17:29, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.