Společnost


Pantour s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40771Vysoké storno zajezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2020, před 5 lety

Katerina Junkova

Znění stížnosti

Dobrý den, mám zaplacenou zálohu 3000Kc na dovolenou v Řecku 27.6.2020. Cena zájezdu je 51000 Kc. Požádala jsem CK o vyčíslení storno, protože s ohledem na momentální situaci ve svete, nehledě na to,že jsem s dětmi doma za 60% platu chceme dovolenou zrušit. CK mi poslala částku za storno 20 000Kc, coz dělá víc jak 30% z celkového zájezdu. CK odmítá zaslat řádně vyčíslení, nebo číslo letenek pro kontrolu u společnosti Smart Wings, tvrdí že 18000 Kč dělají letenky 2000Kc poplatky. Když požádán o doklad, napisi pouze že to je jejich soukromá věc. Můžete mi prosím poradit, jak se s CK domluvit? Opravdu se mi nechce platit takové storno, když budu sedět doma. Do 30.3. mám zaplatit zálohu 22 000Kc a nevím, zda o ní nepřijdu, protože této cestovce již nevěřím. Ve smlouvě je uvedeno: 50 a více dní skutečné náklady CK, min. však 1000Kc. U 40 dni a níže, je storno 20 %. Děkuji za jakoukoliv radu.


Produkt

Dovolena


Požadované řešení

Jakoukoliv radu, aby poslali skutečné náklady, 30% mi přijde opravdu dost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2020 14:57, před 5 lety

Problematice rušení zájezdů jsme se věnovali v tomto článku: https://www.dtest.cz/clanek-7953/koronavirus-a-ruseni-zajezdu

Pokud by zájezd měl proběhnout nyní, kdy nařízením vlády zakázáno občanům ČR vycestovat do zahraničí, nebo ve chvíli, kdy je daná destinace zasažena pandemií nemoci Covid-19, měla by spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení celé zaplacené částky. Vzhledem k tomu, že má zájezd proběhnout až v červnu letošního roku, a nemůžeme nyní s jistotou předvídat vývoj budoucí situace, nárok na odstoupení od smlouvy bez sankce v tuto chvíli nevzniká. Pokud by však situace trvala nadále i v době zájezdu, spotřebitelka by měla nárok na vrácení celé zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 17:28, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.