Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40777Prosím o prověření postupu likvidátora(autonehoda) Č.J. 5500414220

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2020, před 5 lety

TOMÁŠ MACUREK

Znění stížnosti

Dobrý den
dne 12.2.2020 byla nahlášená autonehoda pod uvedeným číslem, do vašeho systému jsem zadal potřebné dokumenty a průběžně dle mého zdravotního stavu kontroloval stav šetření likvidátorem. Nevydržím dlouho stát, nesmím sedět a proto jakákoli práce s PC je pro mě namáhavá.
Dne 20.3. mi přišel e-mail od likvidátora, zde je znění -

Dobrý den,
věnujte prosím pozornost přiloženému sdělení.

Náhled na aktuální stav řešení Vaší škody naleznete na adrese:
http://rychleskody.uniqa.cz

S pozdravem Vaše UNIQA pojišťovna.

UNIQA pojišťovna a. s.
Oddělení likvidace škod z pojištění
dopravních prostředků
Evropská 136
160 12 Praha 6

Prošel jsem váš systém a zde jsem nic nového nenašel.
V příloze ale byla zpráva které jsem se nevšiml a to je celý problém této stížnosti. Po urgencích, jak to vypadá s průběhem likvidace mi pan likvidátor poslal e-mail s upozorněním, že zprávu jsem dostal už 20.2.2020, v tu dobu bylo myslím 24.3.2020. V daném emailu byl kontakt na fa. TOTAL CAR. Po kontaktu s fa. TOTAL CAR mi bylo sděleno, že kupující nemá o auto zájem a pojišťovna to má do systému zadat znovu. Chtěl jsem přes firmu kupujícího kontaktovat, ale zřejmě vypršela časová lhůta pro odkup auta, o které se v e-mailu likvidátor nezmiňuje.

Zde kopíruji e-mail pana likvidátora k ukončení likvidace -

Dobrý den,

v příloze Vám zasíláme likvidační zprávu.

S pozdravem Vaše UNIQA pojišťovna.

UNIQA pojišťovna a. s.
Oddělení likvidace škod z pojištění
dopravních prostředků
Evropská 136
160 12 Praha 6
Zde je jasně napsáno upozornění na zprávu v příloze a to mi chybí v předešlém e-mailu ze dne 20.2.2020. Jinak bych hned reagoval.

Já nechci svalovat veškerou vinu na likvidátora, jen jsem chtěl vysvětlit, proč jsem nereagoval dříve na zmiňovaný e-mail. Kdybych věděl, že už je automobil v prodeji a lze jednat do určitého termínu, jistě bych reagoval co nejdříve.

předem děkuji za kladné vyjádření


Produkt

TUCSON HYUNDAI - 6AM 23 97


Požadované řešení

Jde mi jen o to, aby mi pojišťovna pomohla s prodejem autovraku a opět mě zařadila do systému fa.TOTAL CAR.
Vzhledem k mému úrazu by mi to moc pomohlo a rád bych předešel vzniklému nedorozumění.

Děkuji
S přáním hezkého dne Macurek T.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2020 11:05, před 5 lety

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li spotřebitel se svým požadavkem úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci (viníkovi dopravní nehody).

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.