Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den, chtěla bych Vám nahlasit nekalý web https://www.vsevakci.cz Na tomto e-shopu jsem si bohužel objednala roušky pro moji a přítelovu maminku, kterým je cca 80let a proto jsme o ně měli obavy a tím se nechali zaslepit správným prověřením vhodného e-shopu pro naší objednávku. Koupila jsem na tomto webu 3 x balení roušek za 1,200 Kč. Nabízí poštovné zdarma, tedy pro nemožnost vypátrání odeslání zboží. Odkaz zde https://www.vsevakci.cz/krasa-a-zdravi/rouska-na-usta-10-ks/ Na webu udávají, že zboží je skladem u dodavatele a obdržení zásilky bude od 10ti-40ti dní. Telefonovala jsem na jejich linku, kterou udávají v kontaktech a linka 732 408 589 neexistuje. Je nás více, trestní oznámení jsme již ohlásili. Děkuji Vám, Fichtnerová
FALEŠNÝ PRODEJ ROUŠEK
Navrácení peněz za ojednané zboží všem nahlášeným poškozeným.
Podpora při podání trestního stíhání. Již bylo oznámeno Policii ČR.
Pomoc zajistit co nejvyšší možný trest za klamný prodej v nouzovém stavu ČR.
Pomoc pro zrušení tohoto webu.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.