Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.1.2020 jsem objednal pokojovou digitální HDTV anténu (Faktura Gagoshop-MK-317424-...Kč 853,- ze dne 29.1.2020...
29.1. jsem posílal e-mail o nefunkčním zboží, odstoupení od kupní smlouvy a žádost o vrácení peněz
29.1. mi přišel e-mail s odkazem na postup podání stížnosti a vyplnění formuláře....tento jsem obratem vyplnil
30.1. zaslali mi číslo stížnosti (138294) a adresu, kam mám anténu poslat (Slamnikarska 18, Domžale...Slovinsko)
7.2. balíček odeslán na adresu Gajo shop Domžale z České pošty Milevsko (RR371212457CZ ...zaplaceno Kč 125,-)
6.3. dotaz e-mailem, v jakém stavu je moje reklamace, dotaz na termín vrácení peněz
6.3. od nich odpověď: "Vaše reklamace byla zamítnuta, protože nesplňuje všechny podmínky pro reklamaci, také byla podána až po reklamační lhůtě"
8.3....opět se dožaduji vrácení peněz
9.3. odpověď: "vyzvednutí balíčku 1/21/2020, oznámení o vrácení 30/1/2020, příjem stížnosti 14/20/2020....Vaše stížnost tedy přišla příliš POZDĚ do našeho stížnostního centra, máte 14 dní na vrácení reklamace,stejně jako máte oznámení o regignaci"
9.3. opět požaduji vrácení peněz a zasílám datumový rozpis e-mailové korespondence (objednáno 26.1., odstoupení 29.1., vrácení zboží 7.2.)
....pak už se neozvali
Nemám tedy zpět své peníze (Kč 853,- za anténu + Kč 125,- za vratku)...ale ani mi neposlali zpět tu nefunkční anténu, o kterou samozřejmě nestojím.
Dál si vesele toto zboží nabízejí na internetu, na FB jim píši záporné komentáře, ty za chvilku smažou, tam jsem také narazil na několik lidí se stejným problémem.
Prosím poraďte, jak se domoci svých práv a jak pomoci ostatním, aby nenaletěli, tak jako já.
Děkuji, Syrovátka Miloslav, Bernartice.
pokojová digitální HDTV anténa
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud prodávající umožňuje spotřebitelovi odstoupit prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy na internetových stránkách, měl by prodávající spotřebitelovi bez zbytečného odkladu v textové podobě potvrdit jeho přijetí. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.