Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den.Zasilku od Internet Mall, a.s. c. 2V901172305 prevzal kuryr INTIME k doruceni 12-15 h.Tel.:720036967.Dobirka je 4538 Kc. Lze platit kartou.
Tato dobírka mi byla odcizena a nedoručena. Když jsem si stěžovala telefonicky několikrát, tak mi byla slíbena zpětná vazba a dodnes se mi nikdo neozval.
Bylo mi sděleno o slečny, že to ten den ani nevezla, což znamená, že balík byl odcizen již v depu. V době vyhlášení takové situace se takovéto jednání trestá. V balíku bylo zboží, které si nelze objednat, jelikož je žádané.
Nepochopím tento hyenismus. Na centrále mi bylo sděleno, že byla dobírka placená kartou, tudíž by se mělo dohledat kdo to způsobil. Nehledě na skutečnost bez karty by mělo být jasné který zaměstnanec toto způsobil.
Hana Liška
Dobry den.Zasilku od Internet Mall, a.s. c. 2V901172305 prevzal kuryr INTIME k doruceni 12-15 h.Tel.:720036967.Dobirka je 4538 Kc. Lze platit kartou.
Žádám prošetření
Eliminaci takového člověka a vědět, že takový člověk nepracuje na pozici ve které by mohl dále páchat svou trestnou činnost.
Žádám podání informace k vašemu postupu.
Zvažuji podání trestného oznámení.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.