Společnost


Zásobování a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#40785Posílají nové výrobky a vlastně jsou úplně rozbite

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2020, před 5 lety

Mariyan Nikolov

Znění stížnosti

Od e-shop EVA.CZ , jsme si objednali mínítrouba na chatě , trouba byla úplně nový kus, když ale trouba dorazila k nám domu, a vybrali jsme ji ven z krabice měla rozbité dveře , sotva se dali otevřít! Reklamoval jsem ji, zaplatil jsem poštovné 400kč, čekal jsem na reklamaci 31 dnů, s tím ze mi pak byl odeslán nový kus , paní z zákaznickou linku me ujišťovala ze výrobek je úplně nivy a zavalení! Tak jsem s tím souhlasil , čekal jsem 4 dnů na dodání nového kusů , když ale dorazil a otevřel jsem krabici , vyndal jsem troubu a kryt který měla byl rozbití a aby to nějakým způsobem to zachránili tak to byl zalepen lepicí pásku! Tohle jsem přežil ale když jsem dal pryč kryt tak jsem viděl jak je trouba pomackana , barva byla odlepena , a vypadala tak jakoze spadla z 5 patra! Ihned jsem volal na Reklamacni linku , oni mi sdělili ze mám napsat e-mail a pak ze se předá na paní z oddělení " poškození " , za par hodin po odeslání e-mailu jsem dostal odpověď , ze vývoz výrobku je objednány na následující den. Peníze jsem požadoval aby byli na můj účet nejpozději do koncem týdnu , tak mi bylo i slíbeno, ano ale když jsem zavolal abych oznámil ze trouba byla již odeslána tak oni mi sdělili ze peníze budu mít až v průběhu příštího tydna!!!! Určitě znovu si ne objednám , a doporučuji ostatním lidem aby to taky nedělali !! To není moje první zklamání od e-shop EVA.CZ!!! Člověk zaplatí a vlastně čeká 2 měsíce na něco co není... A peníze ???? Na to si počkejte.....
VELKÉ ZKLAMÁNÍ !! MUSÍTE SE STYDĚT ZA SVÉ VÝROBKY!!!


Požadované řešení

Okamžitá vracení peněz !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2020 11:13, před 5 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce prodávajícího možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2020 20:03, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.