Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Platím si schránku na poště v Čimelicích a již druhý měsíc mě chodí pošta do klasické schránky na domě. Na poště platím poroto, že se mi pošta ztrácela. Jaké je řešení ? Děkuji
příští období sleva na poplatek ze schránky na poště a napravení situace.
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme službu reklamovat a požadovat přiměřenou slevu z ceny služby, není-li služby poskytována v souladu s poštovními podmínkami. Dále doplníme, že služba funguje na principu tzv. odnášky. Odnáška nemůže být sjednána pro případy, u nichž by to bylo v rozporu s poštovní smlouvou uzavřenou s odesílatelem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.