Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.3. 2020 jsem si objednala roušky v hodnotě 1341 Kč, platila jsem předem. Pokoušela jsem se několikrát do společnosti volat, ale marně, pouze mi bylo zasláno několik sms, že část objednávky se vyřizuje a dodání bude v termínu od 30. března do 20. května 2020. O zbývající části objednávky za 747 Kč zatím nevím kdy bude dodána.
Číslo objednávky je 102554587. Objednala jsem sadu ochranných roušek č. 6432664 za 459 Kč, 1 masku na obličej č. 6432666 za 135 Kč a 3 respirační roušky za 747 Kč.
Požaduji jasnou a férovou komunikaci, zvláště když je platba předem. Pokud zboží nemají na skladě i přesto, že ho inzerují, je to již samo o sobě nedůvěryhodné. Jsem ochotna čekat max. 14 dní, ale ne do 20. května, navíc u třetí položky termín ještě ani vůbec nevím. Pokud nejsou schopni dodat zboží v rozumném termínu, požaduji vrátit peníze zpět.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
dodací lhůta u produktu činí obvykle 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože je zboží odesíláno přímo ze zahraničí.
K odeslání Vaší zásilky došlo dne 21.3.2020, Vaše zboží je tedy na cestě k Vám.
V případě Vaší zásilky lze její stav sledovat podle sledovacího čísla: RU405706754NL
na následujících stránkách
https://www.17track.net/cs
https://www.postaonline.cz/trackandtrace (pro Českou republiku)
https://tandt.posta.sk/ (pro Slovenskou republiku).
Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Uvádíte, že zásilka byla odeslána 21.3. Dnes je 31.3. a zásilka stále nedorazila. Na tak dlouhou dodací lhůtu byste měli upozornit již při objednávce, zvláště když se jedná o respirátory či roušky. Čekat na ně 2 měsíce je opravdu neúnosné, zvláště když jediná komunikace s vámi je formou sms nebo emailu, kde neustále uvádíte pouze, že objednávka je ve zpracování.
PhDr. Hana Marková
Souhlasíme se spotřebitelkou v tom, že společnost by měla přesně deklarovat dobu dodání a to tak, aby bylo dopředu jasné, kdy bude zboží doručeno. Zároveň má spotřebitelka v případě nákupu na internetu právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu i kdykoliv před dodáním zboží. Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
u zboží, které jste si objednala, jste měla uvedeno, že je skladem u dodavatele. Doba dodání zásilky je doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání.
Tuto informaci jste měla znovu v košíku. Veškeré informace naleznete v obchodních podmínkách.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobry den, u zbozi jste uvadeli, ze je skladem, proto jsem si ho objednala a predem zaplatila. Nikde nebyla zminka o tak dlouhe dobe dodani. To tedy prominte, ale kdo by cekal na rousky a respiratory 2 mesice, kdyz je potrebuje co nejdrive. Navic stale inzerujete u rousek a respiratoru dodani do 2 dnu. A potom najednou ze 2 dnu jsou 2 mesice. To je naprosto nesolidni jednani, zvlaste kdyz pozadujete platbu predem. A pokud vim, nejsem jenom ja nespokojena, na vase jednani je spousta stiznosti. Meli byste predem upozornit na tak dlouhou dobu dodani, ale to by si to zase nikdo u vas neobjednal, ze.. Nemohu se zbavit dojmu, ze zneuzivate nynejsi slozite situace.
jak jsme Vás informovali v předchozí zprávě dobu dodání jste měla uvedenou jak u produktu, před dokončením objednávky.
Pokud máte zájem o vytvoření objednávky na produkt s doručením do 2 dnů je potřeba vytvoření nové objednávky.
Původní objednávku bohužel nemůžeme stornovat, jelikož je na cestě, ale můžeme Vám zadat požadavek na vrácení peněz a až Vám bude produkt ze zahraničí doručen, můžete nám jej vrátit na naši adresu.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
UC881325514YP(900404)
Odesláno dne: 20. března 2020
Mezní termín doručení: 19. května 2020
(1025390)
Příprava na odeslání
Ano, toto bylo uvedeno u produktů, ovšem kdo by předpokládal když zboží bylo odesláno 20. března 2020, že bude putovat na místo doručení do 19. května??? DVA MĚSÍCE!!!
Navíc u položky 1025390 uvádíte stále "Příprava na odeslání". Připomínám, že datum mé objednávky bylo 17.3.
Objednávku nelze stornovat, protože je na cestě? To je na cestě již 1 měsíc a mám čekat ještě další měsíc. A až zboží dorazí, mohu ho vrátit. To určitě hodlám udělat, protože ho už nebudu potřebovat, musela jsem si ho totiž sehnat jinde. Kdybych se spolehála na vaši solidnost, tak ještě dnes chodím bez roušky!! Takže požadavek na vrácení peněz budu potřebovat a prosim o jeho zaslání. A jen tak mimochodem,jak dlouho budu čekat na vrácení peněz?? Také 2 měsíce? A jakou mám záruku vrácení peněz??
Co se týče právního posouzení věci, odkazujeme se na naše vyjádření výše. Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
u zboží, které jste si objednala, jste měla uvedeno, že je skladem u dodavatele. Doba dodání zásilky je doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání.
Tuto informaci jste měla znovu v košíku. Veškeré informace naleznete v obchodních podmínkách.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobry den,
ano u zbozi bylo uvedeno, ze je skladem. O tak dlouhe dobe dodani nebyla zadna zminka, to bych si to prece neobjednala, abych cekala na rousky, ktere jsem nutne potrebovala, dva mesice. Na me dotazy neustale pisete, ze zbozi bylo odeslano 16.4., ale ja jeste nic neobdrzela. Kdyz chci nedodani zbozi reklamovat, honite me na postu, abych tam zjistovala, zda tam balicek neni. Dnes jsem se byla opet informovat na poste a uz tim nehodlam ztracet dale cas. Neodrzeli jste podminky, proto zadam o vraceni plne castky, kterou jsem vam zaslala 17.3.2020.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby na žádost spotřebitelky reagovala.
děkujeme za informaci a omlouváme se za komplikace. Nabízíme Vám možnost tzv. odložené platby, tedy že Vám bude platba za Vaše zboží vrácena zpět, ale jelikož je Vaše objednávka vyexpedovaná, plánovanému doručení zboží již bohužel nezabráníme.
Pokud o zboží nebudete mít zájem, prosíme o jeho vrácení zpět na naši adresu:
Ateli s.r.o.
(číslo objednávky)
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice
Pokud si budete chtít zboží nechat po jeho doručení, prosíme o zaslání částky za zboží podle následujících platebních údajů:
Majitel účtu:: Ateli, s r.o.
Číslo účtu:: 2900295296
Kód banky:: 2010 pro ČR
Název banky:: FIO banka
Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky
Děkujeme za pochopení a prosíme o informaci, zda tedy s touto navrhovanou metodou tzv. odložené platby souhlasíte a případně také o zaslání čísla Vašeho účtu, na který požadujete vrácení peněz.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Bohuzel, neni co vratit, protoze zbozi dosud nedorazilo. Pozadala jsem tedy o vraceni penez, ktere vcera opravdu dorazily. Kdybych to mela shrnout, na tolik potrebne rousky jsem cekala od 17.3., na vraceni penez do 4.5. Je velmi nesolidni, kdyz je nabizeno zbozi, ktere neni na sklade a je za toto fiktivni zbozi pozadovana platba predem. Komunikaci a zadostmi o vraceni penez jsem ztratila spoustu casu a nervu a rousky jsem si musela nakonec objednat jinde.
u zboží, které jste si objednala, jste měla uvedeno, že je skladem u zahraničního prodejce. Doba dodání zásilky je doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání.
Tuto informaci jste měla znovu v košíku. Veškeré informace naleznete v obchodních podmínkách.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Trvám na tom, že je to nesolidní jednání, zvláště při platbě předem. Nefunguje ani komunikace, pouze pomocí nic neříkajících sms. Nakonec jsem zboží nedostala ani po 2 měsících, tak mi peníze byly vráceny. Naštěstí je spousta jiných firem, které reagovaly k mé spokojenosti.
Dobrý den, paní Marková,
děkujeme za informaci a omlouváme se za komplikace. Pokud již uplyne mezní termín pro doručení, samozřejmě není problém vyřídit reklamaci a vrátit peníze. Pokud byste měla jakékoliv jiné dotazy, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216. Na dotazy nyní odpovídáme do 24 hodin a pokud byste se nedovolala na naši zákaznickou linku, na zmeškané hovory vždy voláme zpět.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Brodňanová
Zákaznický servis
PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení: