Společnost


DAMAINVEST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#40798Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2020, před 5 lety

Jiří Jansík

Znění stížnosti

- Dobrý den : u e-shopu vsevakci.cz,patřící pod společnost DAMAINVEST s.r.o. IČ 02529726, jsem si ve třech případech, objednal zboží, které jsem vždy obratem uhradil bankovním převodem : když jsem začal mít dotazy, kdy budou zásilky odeslány (očekával jsem rychlé dodání zboží, neboť se jednalo o ochranné roušky a filtrační masky + filtry, tak potřebné a aktuální při současné pandemii korona-virusu COVID-19 : nastala však taktika (čekejte, zboží je na cestě a td.), nyní již se mnou nekomunikují ani nereagují na poslední výzvu ze dne 26.3. 2020, odeslanou elektronicky na info@vsevakci.cz : zřejmě jsem tzv. nalítl /i když si jindy e-shopy "proklepnu", v tomto případě jsem tak neučinil, moje chyba/ : na vás se obracím, jakou formou postupovat - odstoupit od smlouvy ?,podat žalobu ? : pokud jste ochotni se i tomuto případu /pro vás jistě běžnému/ věnovat,rád finančně podpořím vaší snahu, formou daru : snad se vám podaří vymoci zpět celkovou vynaloženou částku za nedodané zboží, tj. celkem 1.420,- Kč. : zboží již od nich nežádám: zda je i možnost tzv. hromadné žaloby, vůči uvedenému subjektu, dávám tímto souhlas :


Produkt

1. objednávka č. 2020011072, podaná a uhrazena dne 14.3.2020 - Filtrační a výkonnostní maska pro cyklisty, turisty či běžce / kód 10238 / v počtu 2 ks, á 199,- Kč., celkem 398,- Kč. : druhá položka z objednávky - Univerzální filtrační rouška na ústa s výměnnými filtry /kód 22320/ 10 filtrů PM 2.5 / : 1 ks (balení) za 299,- Kč : celkem za tuto objednávku s DPH 697,- Kč : /převodem na účet 2700584608/2010 bylo převedeno 700,- Kč. (vždy zaokrouhluji do + ) :: 2. objednávka č. 2020029533 : položka - Rouška na ústa 10 ks, pod kódem 15061 : celkem za 399,- Kč : převedeno obratem na účet (je totožný z první objednávky) 400,- Kč., (opět zaokrouhleno do +) :: 3. objednávka č. 2020041734 - Omyvatelná rouška na ústa proti chřipce a prachu - kód - 19534 : 2 ks., á ks. 159,- Kč., celkem 318,- Kč., převedeno na shodný účet z 1 - 2 objednávky, bylo 400,- Kč., (zaokrouhleno do +) // součet za všechny 3 objednávky činí = 1.400,- Kč., z mého účtu č. 2401359531/2010


Požadované řešení

- preferuji vrácení finanční částky za objednané (nedodané) zboží, neboť se jednalo aktuální a pro mě důležitý sortiment / ochranné roušky a filtrační masky /v dodání bez prodlevy, vzhledem korona-virusu COVID-19 ! : byl jsem nucen vzhledem nekorektnímu jednání ze strany uvedeného e-shopu /vsevakci.cz/, narychlo řešit situaci jiným způsobem :


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 17:06, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Hromadnou či kolektivní žalobu český právní řád bohužel prozatím nezná, proto postup, který popisuje spotřebitel, není možný.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2020 08:47, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.