Společnost


United Dreams s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4080Odmitani vraceni penez pro nedostupnost nabizene sluzby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2014, před 10 lety

Petr H. Taft

Znění stížnosti

Dobry den,

pred dvema lety mi manzelka zakoupila na jiz neexistujici strance www.neutracim.cz jizdu autem porsche na zaklade reklamy v tistenych lokalnich mediich s tim, ze jizda se mela uskutecnit na Zlinsku. Kdyz jsem si snazil zakoupeny voucher uplatnit, nenasel jsem nikdy zadny volny termin a tak zacala v roce 2013 peripetie s vymahanim bud terminu jizdy na Zlinsku nebo vraceni penez.
Po neprebernem mnozstvi neuspesnych pokusu si na strance www.super-jizda.cz nejaky termin zarezervovat jsme se pokusili po prodejci vymahat vraceni penez s pripadnym odectenim manipulacniho poplatku, neb sluzba je nedostupna.
Bylo nam nekolikrat prislibeno, ze zadost bude postoupena vedeni apod. a nasledne receno, ze si oni neporusili sve VOP a ze si mame na jejich strance vybrat volny termin jizdy, coz realne nebylo mozne.
Letos na jare dana stranka dokonce nebyla nekolik mesicu dostupna, tak jsem si myslel, ze firma zanikla, coz by bylo vzhledem k jejim sluzbam logicke. Opak je ale pravdou, stranka je stale aktivni, sve vouchery nabizeji pres desitky slevomatu dal a na moje opakovane zadosti o vraceni penez reaguji stale stejne - sjednejte si termin jizdy pres webovku, coz neni mozne.
Mam silne podezreni, ze jejich podnikatelsky model je zalozen na tom, ze clovek radeji obetuje petistovku nez aby se obracel na soud nebo jine organizace a vymahal plneni. Proto Vam take pisu, i kdyz jsem uz sam byl pripraven se danou veci nezabyvat. Rad Vam preposlu veskerou mailovou komunikaci s prodejcem.

Za pomoc dekuji predem a preji hezky den

Petr Taft


Produkt

Jizda vozem Porsche na Zlinsku


Požadované řešení

Vraceni penez pro nedostupnost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2014 13:15, před 10 lety

Spotřebitel by měl uplatnit voucher v souladu s jeho podmínkami, není-li to možné, doporučujeme poskytovatele služby vyzvat písemně k poskytnutí služby a navržení termínu pro její čerpání. K tomu je vhodné určit přiměřenou lhůtu. Neposkytne-li poskytovatel služby v termínu součinnost nebo odmítne-li službu poskytnout, spotřebitel má právo na odstoupení od smlouvy. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si vzájemná plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2015 12:17, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.