Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Moje objednávka byla provedena na základě ošetření rukou dezinfekcí ANTIVIRUS.Reklamované zboží jsem objednávala přes internet.Zboží bylo doručeno 18.3.2020 a v dodaném balíčku bylo 6.kusů lahviček s parfémovanou vodou-ANTISEPTIK+dárek NEW-SHINE.Myslím si že takové zboží by mělo obsahovat český návod o složení produktu a použití.Bohužel na obalu lahviček nic takového není.Po přečtení stížností na internetu a zveřejnění v televizi se přidávám k oklamaným zákazníkům.
NEW-ANTISEPTIC-HAND SANITIZER
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Dle § 2161 odst. 1 písm. e) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že věc je vadná, pokud nevyhovuje požadavkům právních předpisů. Není-li k věci přiložen návod v českém jazyce, nejsou splněny požadavky kladené na prodejce zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a věc tedy nevyhovuje požadavkům právních předpisů.
Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat v tomto případě dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.