Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vzhledem k tomu, že jsem již 2x zadávala na prodejně TopTime v Metropoli Zličín, tel.257951377 reklamaci, které nebylo vyhověno obracím se na Vás s prosbou o pomoc při vyřešení mé reklamace.
Zakoupila jsem dámské náramkové hodinky, u kterých prasklo perko, které se při nasazování a sundávání hodinek denně namáhá a tím došlo k tomu, že perko prasklo a nyní se hodinky nedají nosit, protože náramek tím pádem nedrží na ruce. U výše uvedené firmy toto bylo údajně vyřešeno vyjádřením k reklamaci č.14282 a 16119, kde se uvádí, že vada byla způsobena mechanickým poškozením. Klips u hodinek nedrží následkem vylomeného perka. Není mi dost dobře jasné, jakým způsobem bych toto dokázala pouhým nandáním a sundáním hodinek z ruky. Předpokládám, že jsem si koupila náramkové hodinky a ne stolní nebo závěsné. Z mého pohledu k prasknutí perka došlo únavou materiálu, nikoli nevhodným nebo neodborným zacházením jak se firma ve vyjádření k reklamaci vyjadřuje.
Bentime Classic BT 028 KSU 8263A
Žádám o bezplatnou opravu, popřípadě vrácení peněz.
|
Tweet |
Reklamace se nevztahuje na bežné opotřebení a mechanické poškození výrobku. Uplynula-li od převzetí zboží době delší než šesti měsíců, leží důkazní břemeno ohledně existence vady na spotřebitelce. Pokud tedy byla reklamace písemně odůvodněna, může se spotřebitelka obrátit na soudního znalce, který posoudí existenci a povahu vady. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.