Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem v této situaci tedy v nouzovém stavu rukavice a roušky, zaplatila jsem je z karty, ale zboží mi nebylo doručeno. Sice na stránkách je záznamo nákupu a je u něho poznámka Dokončeno, ale nepřišel mi žádný emajl, ani SMS. Zjistila jsem, že vlastníkem domény je Ing. Z.Č. Našla jsem ještě: Dle registrace i obchodních podmínek a fungování stránek se jedná o další mutaci e-shopu stejného provozovatele (ROPETA LTD, identifikační číslo (CRN): 11761407, se sídlem Enterprise House 2 Pass Street, Oldham, Manchester, United Kingdom, OL9 6HZ), který má weby vevio.cz a huglo.cz, před nimi však varuje ČOI již delší dobu. Důvod stejný, tedy z webových stránek není jednoznačně zřejmé, kdo je prodávajícím, tedy s kým spotřebitel uzavírá smlouvu a vůči komu může uplatňovat svá práva. Česká obchodní inspekce registruje vysoký počet stížností, které se těchto různých portálů stejného provozovatele týkají. Z uvedených důvodů zařazuje Česká obchodní inspekce i tuto verzi stránek stejného provozovatele mezi rizikové weby.
Kontaktovala jsem telefonicky : Od 1. 5. 2019 máme nové sídlo firmy v Manchesteru.
GREEN VICTORY CAPITAL Ltd.
Company No. 5441464
ENTERPRISE, HOUSE, 2 PASS STREET, OLDHAM, MANCHESTER, UNITED KINGDOM OL9 6HZ
Infolinka +420 775 357 888
NOVÁ HLAVNÍ KOMUNIKAČNÍ ADRESA :greenvictorycapital@post.cz
ADRESA PRO kontrolní účely:. sales@greenvictorycapital.com
Pro kontinentální evropu máme korespondenční adresu:
Gorkého 48, 60200, Brno, Česká republika, P.O. Box 12.
Dotyčný na telefonu 775 *** 8** se odmítl představit.
Můžu konstatovat, že jsem ničeho nedosáhla a peníze jsem vyhodila oknem. Je to čirý hyenismus, kdy v době zabránění šíření koronaviru se najdou lidé, kteří okradou všechny, protože každý shání jak může něco, aby ochránil sebe a své blízké. V jakém státu to žijeme?
jednalo se o rukavice a roušky
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.