Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Závažné selhání na prodejně masa a uzenin v ul. Pujmanové v Praze. Řezník mi prodal kilové hovězího zadní, které bylo zkažené! Bohužel, naivní jsem nezkontroloval ihned, a zjistil to až doma druhý den ráno, když jsem jej vyndal z lednice a vyjmul ze zabalené fólie. Maso bylo omak lepkavé, a silně zapáchalo. Řezník by měl být kompetnentní. Pracuje s masem jako profesionál, prodává ho lidem, a takto ohrožuje jejich zdraví. Jelikož nejsem z Prahy, a problém jsem zjistil další den o víkendu, nevezl jsem ho zpět do prodejny reklamovat. Neměl jsem žaludek na to ho do pondělí uschovat a okamžitě jsem se ho zbavil. Nevěřím, že by profesionální řezník nepoznal zkažené maso. Koneckonců, byl zaskočený, když jsem odmítnul namletí, s čímž původně nepočítal. Rychle ho však zabalil a bylo to pro něj "vyřešené". Podotýkám, že maso bylo objednáno přímo u něj osobně den předem, a druhý den u něj také vyzvednuto. Poslal jsem stížnost mailem na firmu, zatím bez odezvy.
Hovězí zadní (konzultováno s řezníkem pro namletí na burgery).
Očekával bych vyjádření vedení firmy, ze kterého by bylo patrné, že sjednají nápravu, tedy zavedou opatření, aby se výskyt takto závažných pochybení v budoucnu minimalizoval. Věřím, že dotyčný zaměstnanec tímto nejednal v souladu se zájmem a pravidly společnosti.
|
Tweet |
Dozorovým orgánem v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu je Státní veterinární správa. Podněty k prošetření je možné podat k příslušné krajské veterinární správě.
Vyhodil-li spotřebitel zboží, zbavil se možnosti prokázat vadné plnění.
Společnost Miloš Křeček KK, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.