Společnost


Miloš Křeček KK, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4082Zkažené hovězí maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2014, před 10 lety

Petr Mašek

Znění stížnosti

Závažné selhání na prodejně masa a uzenin v ul. Pujmanové v Praze. Řezník mi prodal kilové hovězího zadní, které bylo zkažené! Bohužel, naivní jsem nezkontroloval ihned, a zjistil to až doma druhý den ráno, když jsem jej vyndal z lednice a vyjmul ze zabalené fólie. Maso bylo omak lepkavé, a silně zapáchalo. Řezník by měl být kompetnentní. Pracuje s masem jako profesionál, prodává ho lidem, a takto ohrožuje jejich zdraví. Jelikož nejsem z Prahy, a problém jsem zjistil další den o víkendu, nevezl jsem ho zpět do prodejny reklamovat. Neměl jsem žaludek na to ho do pondělí uschovat a okamžitě jsem se ho zbavil. Nevěřím, že by profesionální řezník nepoznal zkažené maso. Koneckonců, byl zaskočený, když jsem odmítnul namletí, s čímž původně nepočítal. Rychle ho však zabalil a bylo to pro něj "vyřešené". Podotýkám, že maso bylo objednáno přímo u něj osobně den předem, a druhý den u něj také vyzvednuto. Poslal jsem stížnost mailem na firmu, zatím bez odezvy.


Produkt

Hovězí zadní (konzultováno s řezníkem pro namletí na burgery).


Požadované řešení

Očekával bych vyjádření vedení firmy, ze kterého by bylo patrné, že sjednají nápravu, tedy zavedou opatření, aby se výskyt takto závažných pochybení v budoucnu minimalizoval. Věřím, že dotyčný zaměstnanec tímto nejednal v souladu se zájmem a pravidly společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 16:58, před 10 lety

Dozorovým orgánem v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu je Státní veterinární správa. Podněty k prošetření je možné podat k příslušné krajské veterinární správě.
Vyhodil-li spotřebitel zboží, zbavil se možnosti prokázat vadné plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 13:33, před 10 lety

Společnost Miloš Křeček KK, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.