Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#40826Reklamace vybrané obuvi!

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2020, před 5 lety

JAROSLAV KOVÁŘ

Znění stížnosti

Dostal jsem potvzení zaplacení čísla variabilní symbol 102585038 V došlo k záměně barvy! mám objednou HNĚDOU A NE ČERNOU!!!! děkuji


Požadované řešení

PROSÍM TOUTO CESTOU VYMĚNIT ČERNOU BARVU ZA HNĚDOU! děkuji-Nashledanou!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2020 15:15, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.3.2020 16:23, před 5 lety

je mi líto, ale již uhrazenou objednávku nelze měnit.
Jakmile obdržíme peníze, předáváme objednávku dodavateli, abychom její odeslání nezdržovali. Dodatečné změny objednávky tedy nejsou možné. Pokud nebudete s dodaným produktem spokojen, můžete nám jej vrátit, a my Vám následně pošleme jinou variantu nebo Vám vrátíme peníze.

S dotazy ohledně vracení zboží se na nás neváhejte obrátit. Rádi Vám poskytneme kompletní informace.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.4.2020 00:32, před 5 lety


JAROSLAV KOVÁŘ

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den! Obracím se na Vás s tím, že po převzetí mého požadavku na výměnu barvy ČERNÉ ZA HNĚDOU barvu posílám tyto boty zpět, protože jsem Vás upozornoval 2x že požaduji jedině barvu hnědou, dle moji objednávky! Děkuji - Nashladanou! HNĚDOU